Nou ik zal me eerst ffkes voorstellen ik ben Astrid uit tilburg voor degene die me dan niet kennen.
ik ben een aantal maandjes terug begonnen met minibiken. Ik heb eerst een tijdje op een Sendai Taichi gereden met wat aanpassingen (PMT banden, *Hank* Koppeling, 17,5/14 dellorto etc). Helaas is deze bike in wilrijk vastgelopen, dus ben ik meteen opzoek gegaan naar een fabrieks bike. uiteindelijk kwamen we uit bij een Blata Elite 14 R.
Ik heb alvast de nummer sticker erbij opgeplakt en mijn ''naam'' ofcourse ook . Hierbij heb ik natuurlijk wat fotows !!
en nu 1 van de tai chi...
xxx assie
Laatst gewijzigd door assielove op zo 09 aug 2009, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Krijg jij je haar nog uit de klit als je een stuk gereden heb?
Als ik me haar zo doe op de motor is het binnen no time een puinhoop waar ik met de borstel amper doorheen kom. Ik moet me haar onder me jas verstoppen anders word het niks.
Dmaster schreef:Krijg jij je haar nog uit de klit als je een stuk gereden heb?
Als ik me haar zo doe op de motor is het binnen no time een puinhoop waar ik met de borstel amper doorheen kom. Ik moet me haar onder me jas verstoppen anders word het niks.
haha heb ik niet echt last van ervoor en erna ff doorkamme en klaar xD maja das dan ook wel slim dat je het onder je jas doet
omdat ik in een keer best veel reactie's kreeg zeg ik het maar zo dankjewel allemaal !!
* en vooral daniel met het helpen ensow zonder jou had ik niet zn mooie bike *
assielove schreef:omdat ik in een keer best veel reactie's kreeg zeg ik het maar zo dankjewel allemaal !!
PARDON ?? wie heeft jou ketting gemaakt ?? en jou kuipen vastgezet ik bedoel maar
assielove schreef:omdat ik in een keer best veel reactie's kreeg zeg ik het maar zo dankjewel allemaal !!
PARDON ?? wie heeft jou ketting gemaakt ?? en jou kuipen vastgezet ik bedoel maar
haha JIJ OOK bedankt hoor voor fixe van die shit ensow xD
haha JIJ OOK bedankt hoor voor fixe van die shit ensow xD
haha je weet zelluf kleine moeite coureur
we gaan je zien @ the trackk...
mooie bike zeg alleen waarom zou je meteen een fabrieksbike kope als je bike vastloopt want van een chineesje kose die onderdele die je moet vervalgen niet al te veel bij elkaar