Zo net thuis van een hele mooi dag met een demo in breda...
Echt super gereden het was echt een te gekke show die we konden opvoeren,met een heel erg groot publies 150.000 bezoekers werdt er verteld..Hele dikke burnouts gemaakt,wheelies etc het was te gek.
Jammer dat er zich weer mensen inschrijven en weer niet op komen dagen maarja zulke figuren blijf je altijd hebben..
Zpf importeur reuze bedankt dat we bij jullie onder de tent mocht barry en henk jullie zijn super mensen
Het was vandaag een heel gezellige dag
Heb zelf niet veel kunnen rijden op mn eigen bike, omdat de
grondplaat van 1 koppeling door midden was gebroken, mn andere koppeling was binnen
paar rondjes eruitgebrand
Gelukkig toch rondjes kunnen maken op de polini van ruud
Barry/Henk bedankt voor de plek onder de tent, en drankje natuurlijk
minibikerheerhugowaard schreef:Ik was er wel bij. Gisteravond maar even besloten.
Was redelijk makkelijk te omschrijven. Het was een topdag. Super veel volk. En heel veel interesse bij het padock. Ik begon de dag met me motorpak. Maar dat was echt niks. Zat vast op me motortje en de 1e keer een bocht viel ik al om. Naja terug naar het padock. En aan barry gevraagt of ik zijn oude pak mocht gebruiken. Dat mocht en daar was ik dus erg blij mee. weer een stukje gereden. Maar veel gerommel gehad met de koppeling. Dus ik heb maar besloten om meteen een nieuwe erin te zetten. Die even ingereden. En erachter gekomen dat hij nog steeds erg trilde. Starter eraf. En alles bekeken. De veertjes van de palletjes waren lam. Dus dus even op spanning gebracht. (goh wat is dit goed klaargemaakt). Daarna niks meer gehad. En een hele aardige demo neergezet. Na 5 maanden niet gereden was dit niet wat ik had verwacht.
De foto's komen vanavond wat later. Of morgen, Half 9 waren we eindelijk thuis.
jammer dat ik er niet bij kon zijn ma ja volgende zeker(heb ik mijn auto weer terug) hoof ik niet op een ander te vertrouwen dat ik zijn auto kan lenen
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
nee dat was een polini grondplaat (met zocchi schoentjes)
De andere was wel een Bizeta maar daar breken de boutjes
gewoon spontaan uit was daarna totaal niet meer af te stellen...
De demo in Breda was weer grote klasse wat een bezoekers onvoorstelbaar soms stonden ze 5 rijden dik de opstap hebben we om 15.00 uur al stopgezet anders stonden we er om 8 uur nog.
Breda blijft een topper op demo gebied goed asfalt een leuke baan om te rijden en leuke rijders die een mooie demo hebben laten zien.
Zelfs de politie werkte mee, volgend jaar doen we nog een keer over, en die niet geweest is, jullie hebben wat gemist hoor.
het was zeker een top dag er waren veel mensen op de been lekker gereden jammer dat mijn koppeling ging roken en mijn armen het begaven maar toch een top dag henk en barry bedankt volgend jaar weer
groetjes jos en moeders molly en sukkel achterber