Soms staan ze al inelkaar als je er eentje wilt kopen
Als je ze in doos meeneemt is het een kwestie van voetsteuntjes erop,
stuurtje rechtzetten, alle boutjes even controleren, benzine erin en rijden maar...
Ik zou hem zelf in elkaar zetten, het is alleen de voorvork en stuur en wat kleine dingentjes. Bezuinigt een hoop geld, want het is niet moeilijk en kost niet veel tijd.
Door gaans krijg je een bouwtekening ( of expodet view ) waar bij je alle omderedelen in elkaar ziet zitten, en als je het niet lukt kan je het hier altijd vragen
beter 5 in de hand, dan schijte op een natte krant
Die " keuze " is alleen geschitk voor gras en niet voor crossbanen, verder mag je er niet mee op kartbanen ofzo alleen voor grasvelden en beton want als je er mee wilt gaan crossen en je gaat over een heuvel...... Nee kop dan een pit bikeo
pazz jij kraamt alleen maar onzin uit de laatste berichten, en heb jij zelf een pitbike?, of wil je er heeel graag 1? nou koop er dan alsjebleift 1 en hou op met dat gezeur dat mensen beter een pitbike kunnen kopen... echt ik erger me de... censuur aan jou...
en om nog even in te gaan op je berichtje...hij heeft 6.5 ''inch ''WEG''banden, dus is toegestaan op de kartbaan mits hij niet te hoog is.
omdat hij weg banden heeft is hij dus niet geschikt voor het gras en daar zul je al snel grip verliezen. beton kan wel maar dat is het zelfde princiepe als alsfalt (:P weetffnietpreciesofikhetgoedschrijf.)
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Houd je klep
Ik probeer hem alleen t e helpen en als jij het zo goed weet begin je tgog zelf een forum
En nee ik heb geen pitbike en ik wil geen pit bike want ik vind die dingen hardstikke gaar