CROSSERS LEUKERminibikefreek schreef:Okee dan! maar heeft een crosser persee een vertragingsbak nodig? of wil t blok met standaard kom ook? want ik vind crossers ook leuker, dus dan kan ik ook een rollende crosser kopen en dan blok overzetten
laterzz
Minicrosser Opknapper (Last Update!! 06-02-2009)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
nee , die vertragings "kast" is om te zorgen dat je ketting niet losser gaat zitten zodra er ingeveerd word is mij verteldmr schreef:minibikefreek schreef:Okee dan! maar heeft een crosser persee een vertragingsbak nodig? of wil t blok met standaard kom ook? want ik vind crossers ook leuker, dus dan kan ik ook een rollende crosser kopen en dan blok overzetten
laterzz
- Ducati Supermono
- forum gebruiker
Ik heb gehoort dat vertragings kast is voor te VERTRAGEN.1to3 schreef:mr schreef:nee , die vertragings "kast" is om te zorgen dat je ketting niet losser gaat zitten zodra er ingeveerd word is mij verteldminibikefreek schreef:Okee dan! maar heeft een crosser persee een vertragingsbak nodig? of wil t blok met standaard kom ook? want ik vind crossers ook leuker, dus dan kan ik ook een rollende crosser kopen en dan blok overzetten
laterzz
Blata b1 rep
>----------Project -----------<
er was laatst een topic over , ik zal ff kijken , strax edit ik mn berigtje even 
edit:
edit:
molekuul schreef: het dient enkel om de ketting op de zelfde spanning te houden als de vering in of uit is gedrukt.
dit komt omdat het draaipunt van de ketting (bij het tandwiel) dichter bij het draaipunt van de vering zit.
(voor alle andere: je vertanding is gewoon in 2 stappen opgedeeld. dus als je de vering vast zou zetten kun je net zo goed zonder extra vertanding werken en een kleiner voor tandwiel werken)
- Ducati Supermono
- forum gebruiker
ok1to3 schreef:er was laatst een topic over , ik zal ff kijken , strax edit ik mn berigtje even
edit:
molekuul schreef: het dient enkel om de ketting op de zelfde spanning te houden als de vering in of uit is gedrukt.
dit komt omdat het draaipunt van de ketting (bij het tandwiel) dichter bij het draaipunt van de vering zit.
(voor alle andere: je vertanding is gewoon in 2 stappen opgedeeld. dus als je de vering vast zou zetten kun je net zo goed zonder extra vertanding werken en een kleiner voor tandwiel werken)
Blata b1 rep
- minibikefreek
- forum gebruiker
- Contacteer: