wat moet jij dan wel niet denken over dsf velgenpoeria schreef:wel 10 keer mooier dan mijn velgen dusjij moet ook altijd commentaar hebben op iemand he
GRC RR 2008 BZM
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Re: //
poeria gaf gewoon een complimentjeminibikerheerhugowaard schreef:Dan koop je ze ook.poeria schreef:wel 10 keer mooier dan mijn velgen dusjij moet ook altijd commentaar hebben op iemand he
Zoek een leven aub. Ga niet lopen zeuren.
Jij bent diegene die hier zeurt
en ik wijs je erop
Gr,.
Re: //
Daar is een forum voorpoeria schreef:wel 10 keer mooier dan mijn velgen dusjij moet ook altijd commentaar hebben op iemand he
Grc velgen zijn wel mooi maar iedere grc heeft deze dusja..
ik toon goede cometaar als het je niet bevalt pech
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
- steef1
- forum gebruiker
dat is bij een zelfbouw bike maar het zit bijna hetzelfde bij een fabrieks bike vast.67devil67 schreef:oke..
en dat dient voor?
en dat past gewoon zo?
Het is om het sturen wat soepeler te laten verlopen niet dat je stuur gaat klapperen in bochten bijvoorbeeld.
Mooie bike hoor thomas veel succes ermee
YZ250F
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
Kan ook67devil67 schreef:ik dacht dat het vanaf het frame naar de voorvorkpoten ging, zodat het rustiger stuurt.
Stuurdemper kan je in verschillende standen in stellen .
Zoals deze van grc kan in 24 verschillende standen in gesteld worden .
Maar thomas komt hier nog een dsf kuipje op of hou je hem zo ?
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Nick898
- forum gebruiker
Is die CS racing van deroue niks? (4T)minibikerheerhugowaard schreef:staat hij niet meer.
Ik wou voor de pasini 4 takt gaan. Maar vanochtend meer info gehad van een bekende. En daarmee was ik er meteen klaar mee. Voorlopig blijft me rr nu. Halve kuip erop, geen idee wat voor. Misschien rr mischien dsf. Maakt me niet veel uit. Nieuwe bandjes eronder. En gaan met dat ding. Moet alleen helaas nog op me pak wachten.
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nick898 schreef:Is die SG racing van deroue niks? (4T)minibikerheerhugowaard schreef:staat hij niet meer.
Ik wou voor de pasini 4 takt gaan. Maar vanochtend meer info gehad van een bekende. En daarmee was ik er meteen klaar mee. Voorlopig blijft me rr nu. Halve kuip erop, geen idee wat voor. Misschien rr mischien dsf. Maakt me niet veel uit. Nieuwe bandjes eronder. En gaan met dat ding. Moet alleen helaas nog op me pak wachten.
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.

Ducati Corse.

- Nick898
- forum gebruiker
oopsernie schreef:Nick898 schreef:Is die SG racing van deroue niks? (4T)minibikerheerhugowaard schreef:staat hij niet meer.

[/img]