afloop
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker
-
Dmaster
- forum gebruiker
En met een te hoog vlotterniveau. Dus een te rijk mengsels.makke007 schreef:Dat maakt veel, dan verlies je altijd benzine als je aan het rijden bent.Richard schreef:maar wat geeft het?
als je je kraan dicht hebt stroomt er tog ook niets door?
dan geeft het tog ook niet?
gewoon kraantje dicht draaien als je stopt.. hoe moeilijk is dat?
4-Stroke
Ik doe 25ml olie op 1L benzine.Dmaster schreef:En met een te hoog vlotterniveau. Dus een te rijk mengsels.makke007 schreef:Dat maakt veel, dan verlies je altijd benzine als je aan het rijden bent.Richard schreef:maar wat geeft het?
Nee fout.makke007 schreef:Dat maakt veel, dan verlies je altijd benzine als je aan het rijden bent.Richard schreef:maar wat geeft het?
als je rijd stop hij altijd met lekken :S
klink erg weird maar is wel zo, als je de kraan open draait en em stationair laat lopen bijv. gaat die (meestal) niet lekken.
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
-
Dmaster
- forum gebruiker
Als het kraantje op de carb zelf lekt wel. En als de vlotter naald niet goed sluit ook. Alleen als je vlotter blijft hangen kan ik me indenken dat door de trillingen van de motor de vlotter weer bewegen wil. Maar dan zou die niet verder lekken als je motor daarna weer uit gaat.Richard schreef:Nee fout.makke007 schreef:Dat maakt veel, dan verlies je altijd benzine als je aan het rijden bent.Richard schreef:maar wat geeft het?
klink erg weird maar is wel zo, als je de kraan open draait en em stationair laat lopen bijv. gaat die (meestal) niet lekken.
4-Stroke
Als mijn motor uit staat en ik zet het open lekt het niet, maar zet ik hem aan dan wel. Zet ik hem dan uit dan blijft het lekken, laat ik hem paar uur staan en zet het dan weer open dan lekt het weer niet, raar vind ik wel. Denk gewoon nieuwe carb. erop zetten is dat niet het beste?Dmaster schreef:Als het kraantje op de carb zelf lekt wel. En als de vlotter naald niet goed sluit ook. Alleen als je vlotter blijft hangen kan ik me indenken dat door de trillingen van de motor de vlotter weer bewegen wil. Maar dan zou die niet verder lekken als je motor daarna weer uit gaat.Richard schreef:Nee fout.makke007 schreef: Dat maakt veel, dan verlies je altijd benzine als je aan het rijden bent.