Blata Ultima's winnen op de Harz-ring

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

live vanuit openbeker staphorst kan ik jullie mededelen dat het blata team met de ultima niet mee kan komen .ze zijn op een ronde gezet waarna cas met iets wat op motorpech leek.

heb ook filmmateriaal van het begin van race 2.

hierop is het grote snelheidsverschil goed te zien.
kortom leuk een openbeker in duitsland winnen maar dat stelde blijkbaar dus niks voor.
gr.
GM-Phantom
forum gebruiker

Bericht door GM-Phantom »

ruud schreef:
kleine_duivel schreef:40cc versie is in mijn ogen flink anders dan de 50 versie.

de 40 loopt goed (radek sokol ging er hard mee) , maar de 50ccers waren maar wat slappe hap bocht uit en op het rechte stuk.

blijkbaar vinden ze een 40cc belangerijker dan een 50cc..

buiten dat vind ik jarno het hele jaar al veel beter rijden dan tim in de 50cc NMC rijd.maarja wie weet is dat met de ultima wel helemaal anders, maar eerst zien dan geloven.

wilrijk (zondag) vind ik trouwens zoiezo niet een baan waar je veel vermogen kan gebruiken het vermogen zit mij op die baan continu in de weg..

ik denk dat we na spa francorchamps conclusie's kunnen gaan trekken over de blokken. ik hoop dan ook dat kuster tim,cas en terrel meeneemt om daar deel te nemen. als er 1 baan is om te bewijzen dat die blokken hard lopen is het spa wel.

gr,
idd Tim zoiets moet toch op de baan uitgevochten worden !
En niet allemaal praten op het forum,ik heb de blata gezien en hem met tim enz staan praten en ik vindt de machine wel apart moet ik zeggen..Heb er ook op gezeten en vondt het wel lekker zitten erg smal ook.Maar het gaat natuurlijk om degene die erop zit die moet het doen !! veel succes in ieder geval op wilrijk :wink:
Jij en praten op het forum is iig één ding wat goed hand in hand gaat :-&

@ Tim; Wij hebben het over verschillende jarno's denk ik :wink:
Ik bedoelde let maar op Jarno in de 40open van het BK
kleine_duivel
spammer

nee hoor we praten over dezelfde jarno.
Jarno #23
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jarno #23 »

nou jongens ik kan jullie van alle verhalen afghelpen want de nieuwe ultima loopt gewoon een stuk harder dan de B1's. Het stuurgedrag vind ik moet iedereen zelf beoordelen ookal vind ik dit ook erg verbeterd!
hij draait helemaal niet veel toeren! 14480 heb ik tot nu toe maar gehaald maar op het rechte stuk is hij wel sneller. aan het blokje is niets te zien dat anders is maar die 5 kilo die ze alleen al uit de machine halen is ook erg veel. In wilrijk hebben meerdere mensen deze in hun handen gehad en er was maar 1 reactie: wauw dat weegt niks.
en verder vind k het beetje raar dat als blata eens met iets nieuws komt er altijd meteen zoveel kritiek op is. Als je het niks vind ga dan lekker met je bizeta vriendjes ons belachelijk maken of maak een machine die een hele machine ontwikkelt en niet alleen een frame want dat kan elke lasser :)
Ik hoop dat ik morgen kan laten zien hoe sterk de nieuwe blata is! Ik ga in ieder geval heel erg mijn best doen en hoop er een mooie race van te maken :twisted: Blata power :twisted:
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

GM-Phantom schreef:
ruud schreef:
kleine_duivel schreef:40cc versie is in mijn ogen flink anders dan de 50 versie.

de 40 loopt goed (radek sokol ging er hard mee) , maar de 50ccers waren maar wat slappe hap bocht uit en op het rechte stuk.

blijkbaar vinden ze een 40cc belangerijker dan een 50cc..

buiten dat vind ik jarno het hele jaar al veel beter rijden dan tim in de 50cc NMC rijd.maarja wie weet is dat met de ultima wel helemaal anders, maar eerst zien dan geloven.

wilrijk (zondag) vind ik trouwens zoiezo niet een baan waar je veel vermogen kan gebruiken het vermogen zit mij op die baan continu in de weg..

ik denk dat we na spa francorchamps conclusie's kunnen gaan trekken over de blokken. ik hoop dan ook dat kuster tim,cas en terrel meeneemt om daar deel te nemen. als er 1 baan is om te bewijzen dat die blokken hard lopen is het spa wel.

gr,
idd Tim zoiets moet toch op de baan uitgevochten worden !
En niet allemaal praten op het forum,ik heb de blata gezien en hem met tim enz staan praten en ik vindt de machine wel apart moet ik zeggen..Heb er ook op gezeten en vondt het wel lekker zitten erg smal ook.Maar het gaat natuurlijk om degene die erop zit die moet het doen !! veel succes in ieder geval op wilrijk :wink:

Jij en praten via de mail ook als dealer :wink:
heb niks met jou te maken gast heb nog nooit 1 dealer gezien die klanten uitscheld via de hotmail..dat noemt zich dan een DEALER :wink:
Mag phantom blij mee zijn of ben jij geen dealer meer :roll:
Ontkennen heeft geen zin want ik kan zo enkele mailtjes die ik van je ontvangen hebt op het forum plaatsen :wink: ik zat te kijken of je zo,n held was om na me toe te komen zondag op de baan,dus ik weet niet wie er hier nu meer praat :wink: :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Erik de Wit
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Erik de Wit »

wat een warmte en gezelligheid in dit topic.....
I think I can
www.dewitracing.com
GM-Phantom
forum gebruiker

ruud schreef:
GM-Phantom schreef:
ruud schreef: idd Tim zoiets moet toch op de baan uitgevochten worden !

heb niks met jou te maken gast heb nog nooit 1 dealer gezien die klanten uitscheld via de hotmail..dat noemt zich dan een DEALER :wink:
Ontkennen heeft geen zin want ik kan zo enkele mailtjes die ik van je ontvangen hebt op het forum plaatsen :wink: ik zat te kijken of je zo,n held was om na me toe te komen zondag op de baan,dus ik weet niet wie er hier nu meer praat :wink: :)

Als ik wist welke freggel jij was had ik dat zeker gedaan... en dump de mailtjes maar zal ik ook de mailtje dumpen die daar aan vooraf zijn gegaan :wink:

Edit; Ben nooit dealer geweest... dus hoe je daar bij komt?
GM-Phantom
forum gebruiker

Jarno #23 schreef:nou jongens ik kan jullie van alle verhalen afghelpen want de nieuwe ultima loopt gewoon een stuk harder dan de B1's. Het stuurgedrag vind ik moet iedereen zelf beoordelen ookal vind ik dit ook erg verbeterd!
hij draait helemaal niet veel toeren! 14480 heb ik tot nu toe maar gehaald maar op het rechte stuk is hij wel sneller. aan het blokje is niets te zien dat anders is maar die 5 kilo die ze alleen al uit de machine halen is ook erg veel. In wilrijk hebben meerdere mensen deze in hun handen gehad en er was maar 1 reactie: wauw dat weegt niks.
en verder vind k het beetje raar dat als blata eens met iets nieuws komt er altijd meteen zoveel kritiek op is. Als je het niks vind ga dan lekker met je bizeta vriendjes ons belachelijk maken of maak een machine die een hele machine ontwikkelt en niet alleen een frame want dat kan elke lasser :)
Ik hoop dat ik morgen kan laten zien hoe sterk de nieuwe blata is! Ik ga in ieder geval heel erg mijn best doen en hoop er een mooie race van te maken :twisted: Blata power :twisted:
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen Jarno :wink: als je maar achter benny blijft heee want je weet het ik heb de luchtbuks bij :lol:
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

GM-Phantom schreef:
ruud schreef:
GM-Phantom schreef: Jij en praten op het forum is iig één ding wat goed hand in hand gaat :-&

Als ik wist welke freggel jij was had ik dat zeker gedaan... en dump de mailtjes maar zal ik ook de mailtje dumpen die daar aan vooraf zijn gegaan :wink:

Edit; Ben nooit dealer geweest... dus hoe je daar bij komt?
Haha jha joep :wink:
je bent nooit dealer geweest HAHAHAHAHAH gast
je weet verdomd goed wie ik ben ik sta je hele tijd aan te kijke toen je aan de bar zat man,er staat met koeienletter op me ruitje,Ruud..
Maar ik dump helemaal niks want ik ben niet van het niveau als waarvan jij wel bent.Dus reageer effe niet meer op mijn berichten die ik post..En ga even lekker veder met je zielige leven man vent...sjonge jonge zeg
Ps: Bij deze de laatste woorden die ik aan jou vuil maak patsertje !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

ruud en GM phantom hou het ff gezellig. Reageren op elkaar lijkt hier niet te kunnen zonder elkaar de grond in te boren?

Volgende van jullie krijgt een waarschuwing/ban. Meen dat ruud al een paar waarschuwingen had staan dus gedraag jullie aub.

Hou de discussie's leuk en maak elkaar maar zwart via de mail, niet hier.

grt
jakobie
nieuwe gebruiker

ultima

Bericht door jakobie »

Ik heb Jarno vandaag zien rijden op zijn Blata Ultima, maar sjonge wat gaat die goed zeg!! Zelfs op een baan als Wilrijk gaat die Ultima als een speer rond. In de eerste race werd Jarno toch 2e!! Jammer genoeg ging hij de 2e race onderuit, maar hij heeft wel laten zien dat de Ultima wel degelijk goed mee kan komen.

Tim heeft zoveel kritiek op deze zeer mooie en snelle bike, maar waar reed jij dan op je DSF? Ergens achteraan geloof ik? Niet dat ik DSF nu ga afkraken hoor maar jij rijd als een houte plank een schande voor dit merk. Je moet gewoon ophouden met kritiek op andere rijders en merken als je zelf niet presteert!!! Ik vind de ontwikkeling goed voor Blata en alle andere merken natuurlijk.
kleine_duivel
spammer

jarno vandaag keurig gereden met de ultima.
die val met z'n 4en heeft je wel de nodige plaatsen gekocht maar je zat er goed bij.

't kan dus wel, wat de ultima's gisteren op staphorst hadden is mij dan maar een volledig raadsel ?

los van dat de 50cc naar mijn idee nog minder uitontwikkeld is.

ben benieuwd naar het verloop van de volgende race's.
jakobie
nieuwe gebruiker

Bericht door jakobie »

kleine_duivel schreef:jarno vandaag keurig gereden met de ultima.
die val met z'n 4en heeft je wel de nodige plaatsen gekocht maar je zat er goed bij.

't kan dus wel, wat de ultima's gisteren op staphorst hadden is mij dan maar een volledig raadsel ?

los van dat de 50cc naar mijn idee nog minder uitontwikkeld is.

ben benieuwd naar het verloop van de volgende race's.
Dit klinkt al een stuk vriendelijker en dus sportiever Tim. En wat betreft Staphorst ach soms heb je je dag niet toch?? Natuurlijk moet de rijder het ook doen want heb Terrel op Lelystad zien rijden nou ook die ging super hard rond op deze toch lange baan. Zou hem dan ook wel willen zien rijden op een ultima in zijn klasse?
tuin kabouter

ultima

Bericht door tuin kabouter »

ik ben het helemaal mee eens wat jakobie schrijf
Tim je moet eens OPHOUDEN!!!!
Als jij zo door gaat met altijd kritiek tegeven en niet naar je zelf kijk
(want je rijd als een houten pop ) dan krijg je weer het zelfde als vorig jaar, dat ze jou niet meer willen in een klasse.
zolang jij nog achteraan rijdt en de bike 3 meter verder neer knalt omdat het jouw niet zint,moet je gewoon je mond houden. :( :( :(
lorenzo#42
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

die blata's lope wel goed onderin maar top niks,
met zand in mijn blok lagers kapot bike bleef nog niets eens stationair draaie(en een ouder band die hard is geworde) kon die wel volge maar we zulle zien volgende race francorschamps :twisted:
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Plaats reactie