Hallo ik heb een vraagje ik ben pas nieuw op dit forum
ik heb sinds vandaag een sendai taebo
alleen als ik hem aan doe en een stukje wil rijde valt ie weer uit soms valt ie naa een tijdje uit en soms valt ie gelijk uit
maar hij loopt wel goed stationer als ik geen gas geef
en hij lekt ook heel veel olie uit de uitlaat
en als ik rij daarna kijk ik naar me lucht/power filter
dan zie ik dat ie half vol zit met zwarte olie.
Kan iemand me alsjeblieft helpen.
mischien iemand die in wijchen woont
die eve langs kan komen.
nou die manvn waar ik het heb gekoht maar ik heb dei benzine der al uit gehaalt en nieuwe benzine derin gedaan 2 , 3 keer nieuwe tank gedaan
maar hij blijft zo rijden.
Ik hbe al heele goeie mengsmeres maar hij blijft zo doen ik rij met benzine wara ik altijd mee reed op me oude minibike hij reed altijt super maar ik snap het niert waarom hij zo raar doet ??
neit nieuw nieuw maar hij heeft in totaal maar 1 uur gereden heb ik gehoort van die man maard ie man zij ook voor dat ie hem naar mij bracht heeft ie nog ene keer heen en weer door zijn straat gereden en toen deed hij het nog goed dus iks nap het niet
pazznl schreef:oude bike?? dus je sendai is nieuw?? aha moet je ff zoeken hoe je hem in kanrijden enz ( als hij wel nieuw is )
neit nieuw nieuw maar hij heeft in totaal maar 1 uur gereden heb ik gehoort van die man maard ie man zij ook voor dat ie hem naar mij bracht heeft ie nog ene keer heen en weer door zijn straat gereden en toen deed hij het nog goed dus iks nap het niet