Kan geen redelijke chinees vinden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Icelitz
- forum gebruiker
Ja ik heb al wel aardig wat ervaring met normale 2 takt motoren maar niet met watergekoelde nee. Maar ik moet verder maar even kijken want het kan ook zo zijn dat de motor nog helemaal in orde is. En pakkingen vervangen kan ik toch zelf wel? dat is helemaal niet moeilijk en dat scheelt een hoop geld. Maar als de motor echt niet lekker loopt en andere dingen kloppen ook niet dan ga ik wel even langs bij Bert, zijn winkel is toch vlakbij:P
Gr Thomas
Gr Thomas
Performance is our mission

- Icelitz
- forum gebruiker
Ik heb nu mail terug gekregen van Bert Deroue en hij zei ook dat ik dat wel zelf kan doen en dat ik voordat ik hem koop op moet letten ofdat er geen speling in de banden zitten, scheurtjes, roest, lekken, of hij wel lekker loopt en of de voorvork nog helemaal recht is enzo. Maar dat komt denk ik allemaal wel goed. Ik heb ook een berichtje terug gekregen van de meneer die hem verkoopt en hij zegt dat de minibike helemaal in orde is en dat er alleen bij de achterrem een schroefje eruit is en dat me dat ongeveer 2 euro gaat kosten dus dat komt ook helemaal goed. Ik krijg er trouwens ook nog een aantal onderdelen bij zoals achtertandwielen, trekstarter, sproeiers, remblokjes, nieuwe ketting die nog niet is gebruikt, poeli trekker, ketting inkorter, middenbok etc.
Ik houd jullie verder op de hoogte!
Gr Thomas
Ik houd jullie verder op de hoogte!
Gr Thomas

- Icelitz
- forum gebruiker
Wel @!@#$@%%#%^#^& !!!!
Ik heb zojuist een mailtje terug gekregen van die gozer met daarin:
Sorry maar vorige week heeft er al een jongen geboden maar wegens
priveomstandigheden heeft hij geen contact met ons kunne behouden. Hij heeft zojuist ons een mailtje gestuurd en wij vinden dat hij dan wel voorrang heeft maar als de koop niet doorgaat dan nemen wij weer contact met je op...
Daar baal ik dus echt van he, eerst heb ik helemaal met hun afgesproken om dat ding zondag op te komen halen en dan mailen ze nu opeens dat er al een andere jonge is die hem wilt kopen... en als je een week niks van je laat horen dan is je kans toch gewoon voorbij?? ja oke het ging dan wel om priveomstandigheden maar dannog. Ik baal hier echt enorm van!
Gr Thomas
Ik heb zojuist een mailtje terug gekregen van die gozer met daarin:
Sorry maar vorige week heeft er al een jongen geboden maar wegens
priveomstandigheden heeft hij geen contact met ons kunne behouden. Hij heeft zojuist ons een mailtje gestuurd en wij vinden dat hij dan wel voorrang heeft maar als de koop niet doorgaat dan nemen wij weer contact met je op...
Daar baal ik dus echt van he, eerst heb ik helemaal met hun afgesproken om dat ding zondag op te komen halen en dan mailen ze nu opeens dat er al een andere jonge is die hem wilt kopen... en als je een week niks van je laat horen dan is je kans toch gewoon voorbij?? ja oke het ging dan wel om priveomstandigheden maar dannog. Ik baal hier echt enorm van!
Gr Thomas

-
Kayhogenkamp
- nieuwe gebruiker
- Icelitz
- forum gebruiker
Lollz ik heb zojuist van een vriend van mij een minicrosser gekocht voor een tientje xd en hij rijdt perfect!! er zit een dollorto 14mm carb op. Ik heeb ook het stuur van me BMX erop gezet en nu heb ik net wat meer beenruimte:D Maar ik ga hem denkik gebruiken voor onderdelen als ik strax mijn minibike heb want die moet ook nog komen. Heeft iemand toevallig nog een blata staan die je voor 400 euro verkoopt?
Gr Thomas
Gr Thomas