Lelystad NMC7 (12-09-2009)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Lelystad NMC7 (12-09-2009)
Leuk dagje racen, topweer en leuke actie!
Ons verslag lees je hier: klik
PS1: Ryan, gefeliciteerd met je titel, top!
PS2: Victor, beterschap met je kaak, blijkt maar weer dat fietsen veel gevaarlijker is!
Ons verslag lees je hier: klik
PS1: Ryan, gefeliciteerd met je titel, top!
PS2: Victor, beterschap met je kaak, blijkt maar weer dat fietsen veel gevaarlijker is!
www.vascovandervalk.nl
- R-T,de_Haan
- forum gebruiker
- Contacteer:
12 September.
7e NMC Lelystad!
s'Ochtends om half 7 moesten mijn vader en ik, Roel ophalen omdat hij nogsteeds zijn hand in het gips had. Het zou mooi weer worden, maar het spetterde wat toen wij vertrokken. Eenmaal aangekomen op het midland cirquit in lelystad, moesten we voor het hek wachten, want die was nog niet open. Om half 9 mochten we inschrijven, en om 9 uur was de keuring. Mijn vader (john) zou de eerste kwalificatie proberen mee te rijden, om te kijken of hij het redde. Maar toen hij van zijn bike afstapte zij hij gelijk al dat het niet ging. ik mocht de 2e kwalificatie op zijn motor rijden, omdat die op vermogen gewoon sneller is. de éérste kwalificatie was ik 6e gewalificeerd en de tweede kwalificatie was ik 5e gekwalificeerd.
Race 1:
Startplek: 5e plaats.
De lampen gingen heel snel uit en iedereen vloog van start. ik had een super start, want na de éérste bocht lag ik direct op de 3e plek achter Don en Sjoerd. na 4/5 rondjes probeerde Don een inhaal actie uit bij Sjoerd, wat hij al vaker had geprobeerd maar het niet lukte. Hij zat volledig aan de buitenkant, maar toen week sjoerd teveel uit naar buiten, waardoor sjoerd viel, en Don in het gras belande. Ik kon gelukkig mooi passeren en ik lag 1e !!!!. vanaf dat moment zijn er allerlij gedachtes door mijn hoofd gevlogen, en een daar van was. uitrijden en erop blijven zitten. 6 rondjes voor het eind maakte ik een grote fout waardoor ik bijna viel, maar gelukkig kon ik hem nog net houden. don kon mij gelukkig niet voorbij, want na die fout ging ik telkes achterom kijken om te kijken waar hij was. Maar daardoor verloor ik tijd en hij kwam dichterbij. nog 2 ronden tegaan. ik hoopte zo dat ik geen fouten meer maakte, en dat ik deze wedstrijd zonderkleerscheuren kon uitrijden!
JAA gefinishd, 1e plaats voor de allereerste keer !!!!
ik was super blij en bij terugkomst in het paddoc, vloog mijn vader mij om de nek, en 2 seconde later stond er een wespennest vol mensen voor mijn neus om mij te feliciteren. ik was echt super blij!!
Race 2:
Startplek: 1e plaats !!!
3, 2, 1, de lampen gingen uit, en we vlogen weer van start. ik lag na de eerste bocht 2 achter Don. maar na een paar rondjes kwam Karel prins
mij in de kombocht op snelheid voorbij. helaas voor mij. maar ik lag nog wel 3e, en ik was vanplan deze plaats te behouden. en niet nogmeer in
plaatsen te dalen. na weer een paar ronden, begon mijn bike te sputteren. ik dacht: nee hé, dit overkomt mij weer.maar gelukkig was dit eenmalig en kon ik snelweer verder rijden. ondertussen was de voorsprong van karel gegroeit omdat ik niet vooruitkwam door mijn bike.
maar hoelanger de race duurde hoe dichterbij ik weer kwam.
de nr 4 lag gelukkig ver achter mij, en daar had ik dus geen last van.
gefinisht als 3e !!
dat betekende:
2e PLAATS DAGTOTAAL!!
1e: Don Groos.
2e: Melanie de Haan !!!!
3e: Karel prins.
het was echt girlpower dag vandaag, want Patricia en Daphne hadden alletwee een 3e plaats bemachtigd in hun klasse.
ik vond het echt een heerlijke racedag!!
Groetjes Melanie!
7e NMC Lelystad!
s'Ochtends om half 7 moesten mijn vader en ik, Roel ophalen omdat hij nogsteeds zijn hand in het gips had. Het zou mooi weer worden, maar het spetterde wat toen wij vertrokken. Eenmaal aangekomen op het midland cirquit in lelystad, moesten we voor het hek wachten, want die was nog niet open. Om half 9 mochten we inschrijven, en om 9 uur was de keuring. Mijn vader (john) zou de eerste kwalificatie proberen mee te rijden, om te kijken of hij het redde. Maar toen hij van zijn bike afstapte zij hij gelijk al dat het niet ging. ik mocht de 2e kwalificatie op zijn motor rijden, omdat die op vermogen gewoon sneller is. de éérste kwalificatie was ik 6e gewalificeerd en de tweede kwalificatie was ik 5e gekwalificeerd.
Race 1:
Startplek: 5e plaats.
De lampen gingen heel snel uit en iedereen vloog van start. ik had een super start, want na de éérste bocht lag ik direct op de 3e plek achter Don en Sjoerd. na 4/5 rondjes probeerde Don een inhaal actie uit bij Sjoerd, wat hij al vaker had geprobeerd maar het niet lukte. Hij zat volledig aan de buitenkant, maar toen week sjoerd teveel uit naar buiten, waardoor sjoerd viel, en Don in het gras belande. Ik kon gelukkig mooi passeren en ik lag 1e !!!!. vanaf dat moment zijn er allerlij gedachtes door mijn hoofd gevlogen, en een daar van was. uitrijden en erop blijven zitten. 6 rondjes voor het eind maakte ik een grote fout waardoor ik bijna viel, maar gelukkig kon ik hem nog net houden. don kon mij gelukkig niet voorbij, want na die fout ging ik telkes achterom kijken om te kijken waar hij was. Maar daardoor verloor ik tijd en hij kwam dichterbij. nog 2 ronden tegaan. ik hoopte zo dat ik geen fouten meer maakte, en dat ik deze wedstrijd zonderkleerscheuren kon uitrijden!
JAA gefinishd, 1e plaats voor de allereerste keer !!!!
ik was super blij en bij terugkomst in het paddoc, vloog mijn vader mij om de nek, en 2 seconde later stond er een wespennest vol mensen voor mijn neus om mij te feliciteren. ik was echt super blij!!
Race 2:
Startplek: 1e plaats !!!
3, 2, 1, de lampen gingen uit, en we vlogen weer van start. ik lag na de eerste bocht 2 achter Don. maar na een paar rondjes kwam Karel prins
mij in de kombocht op snelheid voorbij. helaas voor mij. maar ik lag nog wel 3e, en ik was vanplan deze plaats te behouden. en niet nogmeer in
plaatsen te dalen. na weer een paar ronden, begon mijn bike te sputteren. ik dacht: nee hé, dit overkomt mij weer.maar gelukkig was dit eenmalig en kon ik snelweer verder rijden. ondertussen was de voorsprong van karel gegroeit omdat ik niet vooruitkwam door mijn bike.
maar hoelanger de race duurde hoe dichterbij ik weer kwam.
de nr 4 lag gelukkig ver achter mij, en daar had ik dus geen last van.
gefinisht als 3e !!
dat betekende:
2e PLAATS DAGTOTAAL!!
1e: Don Groos.
2e: Melanie de Haan !!!!
3e: Karel prins.
het was echt girlpower dag vandaag, want Patricia en Daphne hadden alletwee een 3e plaats bemachtigd in hun klasse.
ik vond het echt een heerlijke racedag!!
Groetjes Melanie!
2006 eindresultaat - 13e
2007 eindresultaat - 12e
2008 eindresultaat - 9e
2009 eindresultaat - 8e
2010 eindresultaat - 4e
2007 eindresultaat - 12e
2008 eindresultaat - 9e
2009 eindresultaat - 8e
2010 eindresultaat - 4e
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nou hier mijn verslag,
Heb eeb beetje gevlagt, toen nog een beetje, en ben de dag geindigd met vlaggen
Heb wel het voordeel dat je alle wedstrijden van dichtbij meemaakt.
groet roel.........
Heb eeb beetje gevlagt, toen nog een beetje, en ben de dag geindigd met vlaggen
Heb wel het voordeel dat je alle wedstrijden van dichtbij meemaakt.
groet roel.........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Hallo
Ja het was weer een zeer geslaagd race daagje, heerlijk weer een een top dag voor onze meiden bij de club.
Melanie en zeer mooie 2e plek behaald hoor, zeer goed gereden.
Ja ook voor Patricia ging het heel goed vandaag, eerste training een 4e tijd met een 38.00.
Tijdens de kwalificatie moest er eigenlijk nog een plaatsje van af om vanaf de voorste rij te kunnen starten, en dat lukte ook met een 36,9 op de 3e plaats dit te koste van Henry, Danny 1e en Jeroen op de 2e plaats.
Eerste race
De start was wat minder en moest achter henry aansluiten op de 4e plaats, maar aan het einde van de eerste ronden einde rechte stuk werdt er orde op zaken gesteld en remde Henry uit naar een 3e plaats.
Helaas was Jeroen al te ver weg om nog aan te haken en was het een kwestie van uitrijden en een 3e plek pakken.
Tweede race
Deze start was beter en kon gelijk achter Jeroen aansluiten op de 3e plaats, ronden lang heeft ze achter Jeroen aan gereden op minder dan een sec, het gat werd niet groter en niet kleiner maar Jeroen mocht geen foutje maken, maar Jeroen reed een foutloze wedstrijd en werdt 2e Achter Denny die er vanaf het begin als een haas vandoor was, Patricia werd 3e en Henry 4e, wel verbeterde ze haar beste eigen tijd naar een 36,5 dit was 1,5 sec sneller als tijdens de wedstrijd van het voorjaar.
Dus het trainen in de zomer heeft goed uitgepakt en ze kan het nu opnemen tegen de mannen voorin.
Ook Dafne Hop behaalde een 3e podium plaats, heel goed gereden ook zeker de 2e manche was heel goed en spannend met een gevecht om de eerste plaats.
Maar bij deze MEIDEN top gereden en gefeliciteerd met jullie podium plaatsen, en nu vast houden he dit lonkt naar meer toch.
Ja het was weer een zeer geslaagd race daagje, heerlijk weer een een top dag voor onze meiden bij de club.
Melanie en zeer mooie 2e plek behaald hoor, zeer goed gereden.
Ja ook voor Patricia ging het heel goed vandaag, eerste training een 4e tijd met een 38.00.
Tijdens de kwalificatie moest er eigenlijk nog een plaatsje van af om vanaf de voorste rij te kunnen starten, en dat lukte ook met een 36,9 op de 3e plaats dit te koste van Henry, Danny 1e en Jeroen op de 2e plaats.
Eerste race
De start was wat minder en moest achter henry aansluiten op de 4e plaats, maar aan het einde van de eerste ronden einde rechte stuk werdt er orde op zaken gesteld en remde Henry uit naar een 3e plaats.
Helaas was Jeroen al te ver weg om nog aan te haken en was het een kwestie van uitrijden en een 3e plek pakken.
Tweede race
Deze start was beter en kon gelijk achter Jeroen aansluiten op de 3e plaats, ronden lang heeft ze achter Jeroen aan gereden op minder dan een sec, het gat werd niet groter en niet kleiner maar Jeroen mocht geen foutje maken, maar Jeroen reed een foutloze wedstrijd en werdt 2e Achter Denny die er vanaf het begin als een haas vandoor was, Patricia werd 3e en Henry 4e, wel verbeterde ze haar beste eigen tijd naar een 36,5 dit was 1,5 sec sneller als tijdens de wedstrijd van het voorjaar.
Dus het trainen in de zomer heeft goed uitgepakt en ze kan het nu opnemen tegen de mannen voorin.
Ook Dafne Hop behaalde een 3e podium plaats, heel goed gereden ook zeker de 2e manche was heel goed en spannend met een gevecht om de eerste plaats.
Maar bij deze MEIDEN top gereden en gefeliciteerd met jullie podium plaatsen, en nu vast houden he dit lonkt naar meer toch.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
mijn race
Nou mijn race, sinds lange tijd meer dan een jaar geleden geen race meer gereden, alleen de 2 uurs dan, begonnen op de nieuwe zpf blok was nog niet ingereden dus maar rustig begonnen, er zat snelheid genoeg in, de laatste ronde zonder benzine komen te staan, vond ik ook wel best pak je ook geen punten af.
2e wedstrijd de zpf loopt als een speer laatste ronde weer geen benzine, we zullen volgende week wel eens zien wat de oorzaak is.
maar leuke wedstrijd, lekker ontspannen en veel lol gehad aan de 2 wedstrijden.
volgend weer ???????
t'was leuk
groeten barry
2e wedstrijd de zpf loopt als een speer laatste ronde weer geen benzine, we zullen volgende week wel eens zien wat de oorzaak is.
maar leuke wedstrijd, lekker ontspannen en veel lol gehad aan de 2 wedstrijden.
volgend weer ???????
t'was leuk
groeten barry
- grazy frogg
- forum gebruiker
- Contacteer:
nou mijn weekeind was geen suc6 de training ging voor geen meter
en voelde mijn ook niet zo best
dus heb ik maar besloten om niet meer te rijden en alles maar aan de wilgen te hangen zal dus in zwolle en stadskanaal ook niet aan de start staan
maar het goede nieuws is ik ben wel aanwezig maar dan alleen bestuurlijk
en de dames van de zelfbouw water / puch nog van harte met jullie podium plaatsen jullie hebben er zeer hard voor moeten knokken
proficiat

ook de kampioenen in de junioren a en 40 open en de knettergekke plus klasse allemaal proficiat met jullie kampioenschap
de rest blijft nog spannend in div klassen
groeten p #65
en voelde mijn ook niet zo best
dus heb ik maar besloten om niet meer te rijden en alles maar aan de wilgen te hangen zal dus in zwolle en stadskanaal ook niet aan de start staan
maar het goede nieuws is ik ben wel aanwezig maar dan alleen bestuurlijk
en de dames van de zelfbouw water / puch nog van harte met jullie podium plaatsen jullie hebben er zeer hard voor moeten knokken
proficiat
ook de kampioenen in de junioren a en 40 open en de knettergekke plus klasse allemaal proficiat met jullie kampioenschap
de rest blijft nog spannend in div klassen
groeten p #65
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: lelystad
Daar wordt de beste man riant voor gecompenceerttuin kabouter schreef:even een compliment voor onze Adrie
hij heeft de uitslagen en de standen al op de site staan![]()
en dat mag ook even gezegd worden!!!!!
neehoor, tnx meneer Zwart, wat zullen we zonder u moeten....
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
hi
hi luitjes!
naja was weer een leuke dag!! punten dit keer wel heel makkelijk verdiend, maar de zon scheen!!
tot zwolle dan maar weer!!!!!!!!
naja was weer een leuke dag!! punten dit keer wel heel makkelijk verdiend, maar de zon scheen!!
tot zwolle dan maar weer!!!!!!!!
hou niet van mensen die niet omkijken!
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911