ik will ff reactie horen vaan jullie wat jullie hier van vinden.
van me moeder mzou ik een minibike mogen als het van de politie mag
dus zijn we naar de politie geweest en het mocht wel (op eigen terrein en op racebanen enzo) en toen begon die agent opeens over dat dat ding niet verzekerd was(wist ik wel) maar dus toen mog het niet meer omdat je als je valt ofso en je breekt iets kost dat weer vet veel geld
maar kan je heel vaak gaan vallen of valt dat wel mee?
Als je gaat rijden op een racebaan moet je beschermende kleding aan.
En als je dan valt maak je vaak alleen een schuiver en je valt natuurlijk niet van hoog.
naja ik heb het 1x gdn van zo een gast hiero in de straat maar dat ging opzig wel lkkr in begin was ik wel een beetje bang maar later in de middag ging het wel
Waarom 3 berichten?
Je kan ook op edit doen .
Uhm ik heb een minicrosser ik weet niet precies welke goed is om op te beginnen. Maar ik denk een b1 rep? Ligt aan je budget natuurlijk.
owja en kijk niet om tijdens het rijden dan raak je heel snel uit balans ik deed dat een keer toen ik ongeveer 40 reed en dat hele ding ging slingeren ik ging echt bijna op me plaat.
een rep zou ik niet mee beginnen maar een std chinees ,of als je iets beters wel een tai chi ( ik heb nog een taichi voor 150euro inc nicasyl cylinder dr op )
Haha lolz wat je ook niet moet doen is pompen op een minibike deed ik een keertje op het lange stuk ff lekker pompen maar dan raak je ook uit balans XD of je koop gewoon een stuurdempert
Even op je begin reactie!
Als je gevallen bent en je gaat naar de dokter dekt je ziektekostenverzekering het toch? Dit heeft toch niks te maken met of het voertuig verzekerd is ja/nee. Dat geldt alleen voor het person wat je aanrijdt. Ik zou persoonlijk op een fabrieks beginnen. Voor heeel weinig geld heb je al een mooie. Maar als je dan toch een chinees wil kijk dan naar een b1rep of een tai chi.
ja idd die chineesjes van ms bikes zijn leuk om te beginnen maar wil je het net ff wat beter doen koop dan zo taichi zoals ik nog heb staan ofzo dat kost 2 tientjes meer maar dan heb je een groot kwaliteit/snelheid verscheel