Gr Justin
Beginner - Aanraders voor mini/midi bike's?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
JustinHeipon
- nieuwe gebruiker
Beginner - Aanraders voor mini/midi bike's?
Hee, mij lijkt mini bike rijden super tof! maar ik vraag me nou af wat is nou het beste om mee te beginnen? mij lijkt een midi bike wel chill,? Maar wat is jullie aanrader? mijn buget voor deze hobby is wel okee
Dus wat zouden jullie mij aanraden om mee te beginnen? het liefst wil ik een dirtbike.
maar ik hoor het wel wat jullie er van zeggen?
Gr Justin
Gr Justin
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: //
jij weet het wel zeker?poeria schreef:haha blata WRS OF B1 ga weg jij, aub niet reageren als je het niet weet dank u.
blata JR/R is een goeie begin fabrieks bike.
Gr #8,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.

Ducati Corse.

- BERT#31
- forum gebruiker
Wat maakt de leeftijd nu uit voor wedstrijden?? Voor elke leeftijd is een klasse.
Je moet eerst maar eens lijnen leren rijden en niet op vermogen.
Dit doe je dus met een blok waar weinig vermogen in zit!
En ik weet niet of jij als valentino rossi bent geboren maar wedstrijden zou ik niet meteen aan beginnen. Zowiezo een jaar gewoon trainen.
Beetje USELESS je opmerking. Slechte beargumentatie.
En ik weet niet of jij als valentino rossi bent geboren maar wedstrijden zou ik niet meteen aan beginnen. Zowiezo een jaar gewoon trainen.
BERT#31 schreef:Wat maakt de leeftijd nu uit voor wedstrijden?? Voor elke leeftijd is een klasse.
Ja erg slecht bert, Jammer ik rijd 3 maandjes... ik vind mezelf niet geweldig ofzo maar het lijkt me toch dat je wedstrijden wilt gaan rijden anders koop je wel een chinees.. en trouwens... een jaar trainen? Je leert in de wedstrijden het meeste..
Maar als je goed kijkt zeg ik ook niet dat je niet moet trainen.. ik geef alleen maar aan waarop je zou kunnen letten.minibikerheerhugowaard schreef:Dus als je geen wedstrijden wil gaan rijden moet je maar een chinees? Je snapt er niet veel van zeker. Je zal vast leren van wedstrijden. Maar kom daar maar eens aan zonder een meter te hebben gereden. Zal niet veel van goedkomen of wel?
One Way, Wide Open
Re: //
ja ik weet het hoorernie schreef:jij weet het wel zeker?poeria schreef:haha blata WRS OF B1 ga weg jij, aub niet reageren als je het niet weet dank u.![]()
blata JR/R is een goeie begin fabrieks bike.![]()
Gr #8,
[url=http://img706.imageshack.us/i/blatalogo.jpg/][img]http://imageshack.us/thumbnmail.png[/img][/url]
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
Je rijd net een uurtje in een hele wedstrijd dagSkolnberg schreef:BERT#31 schreef:Wat maakt de leeftijd nu uit voor wedstrijden?? Voor elke leeftijd is een klasse.
Ja erg slecht bert, Jammer ik rijd 3 maandjes... ik vind mezelf niet geweldig ofzo maar het lijkt me toch dat je wedstrijden wilt gaan rijden anders koop je wel een chinees.. en trouwens... een jaar trainen? Je leert in de wedstrijden het meeste..
Dan kan je beter naar een kartbaan gaan waar je langer rijd waardoor je meer leert
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
-
JustinHeipon
- nieuwe gebruiker
..
okee okee, bijna allen van jullie zeggen dus dat een blata goed is. Zal ook wel als je kijkt naar de prijs.maar dan staan op marktplaats nieuwe minibikes voor 200 euro ofzo? wat is daar het verschill van? is aan een blata niks te doen ofzo ? wie kan mij hierover meer info over geven?
Gr Justin
Gr Justin
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer: