Jan Bootsman schreef:Zeker weer mooie foto's Wilma.
Vooral de twee opa's .
Dit leek wel de muppet show( grapje).
Atze was er ook weer maar hij is tegenwoordig bang aangelegd want hij had zijn waakhond meegenomen en nee dit is Johan niet want die ging weer als een speer rond.
Zo waren er ook weer jongens die al lange (zo niet nog langer)tijd niet geweest waren.
Chris en Milo waren er ook weer.
Allen tot de volgende keer.
Grtzz Jan
Nee jan dat was zijn nieuwe vriend van atse,weinig haar dat scheelt een hele boel voor atse.
Ja was weer gezellig druk,daardoor twee groepen veel water binnen dat was wel weer jammer maar goed de volgende keer beter en sneller de luiken dicht doen.
Lekker kunnen rijden,weer wat oude bekenden chris milo enz ja gaat weer de goede kant uit,wat niet de goede kant uit gaat is dat er doorgereden wordt als het licht op rood staat,ik heb daar al wat over gezegt tijdens het rijden,maar wil het hier toch ook nog even vermelden,het rode licht is er niet voor niks,zeker op poeldijk willen we kwa veiligheid zeker de beste blijven en dat gaat niet gebeuren als er tijdens het rode licht wordt doorgereden.De mensen op de baan ruimen de troep voor jullie op dus is het van groot belang dat die mensen veilig op de baan hun werk kunnen doen.
Dus hou er rekening mee rood is stoppen en zeker het gas er af en zo snel mogelijk naar de pits,als het niet veranderd en toch wordt door gereden,moet je bij mij op het matje komen,en jullie weten opa rossi is niet makkelijk,maar goed over en sluiten.
Als we nog een indoorminibike wintercompetitie willen op zetten laat even weten of er animo voor is stuur een pb naar mij of naar een van de andere van indoorminibike,dan gaan we daar over nadenken maar dan moet er wel genoeg rijders zijn,twee groepen snel en langzame groep,en waar je ingedeeld wordt hangt van je tijd af dat gaat via de transponders van indoorminibike.Er wordt regelmatig aan mij gevraagd komt die wintercompetitie er nog,maar afgelopen winter kwam het langzaam op gang,dus laat het even weten okee.
Okee dit was het weer tot over twee weken,mazlllllll rob.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....