k begon met zo''n hankie tankie ding en toen b1 rep en toen blata wrn en toen rs125
stephan
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dats zijn licht...stephan schreef:waarom een brillen doos?? op die chineesstephan

Die bike op die foto waar ook een yama pw 50 op staat? das een grcPhantom-Kenny schreef:ik was 4 jaar oud :p en reed op een blata 2.5 over het terein van me pa![]()
dat was zomaar voor de gein, dat deed ik tot 14 was, toen kwam ik bij iemand in de klas die minibikte, die hat een b1 rep, poosje later kocht ik ook een b1 rep, nadat ik er 4 maanden elende en gedonder mee gehad heb, en tog wel genoeg getraind heb. en nu staat er sints kort een phantom in me werkplaats te glimme![]()
grt

nou dat was een geschiedenis les XDSubito schreef:Uuhm zo'n 4-5 jaar geleden begonnen met minibiken.
Begon meer als een grap tussen coen en mij.
Toen hij er serieus een kocht heb ik er ook maar een gekocht.
Heb toen voor 200 euro () een 49cc chineesje gekocht.
Deze na ongeveer een half jaar verkocht en had in de tussentijd gespaard voor een B1 replica. Heb toen ongeveer 7-8 maanden op een B1 replica gereden. Deze was na verloop van tijd gemodificeert.
Deze is toen verkocht aan me broertje (hoe leuk).
Heb toen me eerste fabrieksbike gekocht: een GRC Lazer.
Hier heb ik een half jaar met plezier op gereden.
Deze had ik toen verkocht en ben toen overgestapt op een DM Mini Racing. Deze rollend verkocht omdat het frame te klein voor me was.
Hier ook rollend Stamas frame voor terug gekocht en daar het blokje van de DM onder gedaan.
Omdat ik toen voor lange tijd ben gaan varen had ik de Stamas rollend verkocht en het blokje weer achter gehouden.
Toen ik terug kwam heb ik een tijdje op de Blata B1 Origami van me broertje gereden en na verloop van tijd vond ik het wel weer eens tijd voor een eigen bike.
Heb toen een BMS Project 1 gekocht...en daar rij ik nu al 3/4 jaar op en bevalt me nog steeds prima.
Dus kort samen gevat:
- 49cc Chinees
- 39cc Chinees (B1 replica)
- GRC Lazer 40cc Polini
- DM Mini Racing 40cc Polini
- Stamas SR 40cc Polini
- Blata B1 Origami 40cc
- BMS 40cc Bizeta 3-poorter
- BMS 40cc Bizeta Factory blok.
Hele geschiedenis dus

Ik vindt die JAWA wel de dikste lars hahahahaLg tweewielers schreef:ik heb er zoveel gehad dat ik het niet eens kan onthouden![]()
Maar dit was de eerste :
heb er nu alleen al een hele waslijst staan.
Stamas,
Polini,
Chinees,
Chinees,
Zelfbouw
Polini,
Zelfbouw Nk training,
Zelfbouw Nk wedstrijden,
Zelfbouw gewoon,
En nog een rolling chassis.
Beat this

We willen foto's.. Mijn jawa is te dik voor woordenjordy 15 schreef:Haha ik beat je Lars![]()
Toen ik 10 was zat ik al frame's in elkaar de scheiten met electrode enzo!!
M'n 1e bike was met een vespa blok! Op de koppeling een tandwiel gelast en een overbrenging van 1 op 1 naar het achterwiel!