Poeldijk 25-10-09

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Jan Bootsman
forum gebruiker

Poeldijk 25-10-09

Bericht door Jan Bootsman »

Yo minibikers
Vandaag was het eindelijk weer een drukke dag in Poeldijk.
De organisatie is hier zeer blij mee want de wintercompetitie gaat nu ook weer gebeuren.
Schrijf allen in zodra dit kan (lees bericht van DOC ).
Maar nu een verslag van vandaag.
Allereerst een vraag : is het normaal dat mannen van 50+ een waakhond meenemen?
Twee weken terug had Atze zijn waakhond bij hem en vandaag had Rob haar ook meegenomen.
Zijn de heren bang geworden voor de concurentie?
Nu nog even over het rijden.
Voor sommige was het een pechdag maar de meerderheid kon lekker rijden.
Aan het eind nog een race'je met 17 rijders aan de start (snelle groep) waarvan mijn kleine grote vriend (BO) als een gek reed (in de goede zin van het woord) en iedereen zijn achterwerk liet zien.
Eindelijk kon Janine weer eens constante rondetijden rijden en lekker strijden met Milan en Randy.
Helaas kwam Michael dit groepje voorbij (waar een geleende demper al niet goed voor is)maar kon mijn kleine grote vriend niet meer bijhouden.
Opmerking van de dag was "een nieuwe koppeling kost een hoop geld"en dan tijdens de race toch als een speer gaan.
Voor het meisje op de (volgens mij ) groene pollini als je de volgende keer weer eens pech hebt en niet verder kan rijden vraag gewoon aan Janine of je een paar rondes op haar bike mag rijden!
Heb weer genoten deze dag hopelijk jullie ook.
Grtzz Jan
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Was zeker weer leuk om de oude garde te zien ploeteren :wink:
@ grijze dakduif: Wat is die geit van je gekrompen kerel :!: gaat dat wel allemaal goed daar :?:
@ Atze: was goed je weer te zien rijden....maaaar vond het nog beter dat je voor de race je incontinente Blataaaaahhhh de pits in reed...blub blub blub op de baan [-X
je was toch vd week bij Bert...zeker weer te lang aan de keuken tafel gezeten :-k

Verder weer leuk dat mr indoorminibike himself ook weer ff kwam buurten, Dannyrossi long time no see :D
ga nou maar eens neuzen zo hier en daar, staan zat leuke bikes te koop, kan je weer lekker knallen...just like old times :wink:

Bo vond het ook weer leuk om zn rondjes te rijden en verheugd zich op de wintercompetitie die binnenkort van start zal gaan.
Vanaf volgende week kan er weer elke week gereden worden in Poeldijk, maar ook goed om te horen dat er weer een indoorbaan bij is gekomen Nijmegen ANAC.
Steven
rob polini
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door rob polini »

He hallo minibikers.

Poeldijk was goed bezocht vandaag,gelukkig we kunnen nu weer elke zondag knallen,en de wintercompetitie komt er aan.Daar later meer over maar schrijf op tijd in want vol is vol(max 20 rijders per groep),ja was weer een gezellige dag veel oude bekenden,en ook weer wat nieuwe altijd leuk,ook weer in twee groepen de snelle en de langzame groep,maar wat is langzaam ook de minder snelle groep gaat er toch ook hard tegen aan,ja en dan de twee wedstrijdjes aan het eind altijd leuk.Zeker in de snelle groep gaat het hard tegen hard maar wel sportief en daar ben ik altijd wel blij om gewoon lekker knallen maar wel op een gezonde manier en daar staat poeldijk toch wel bekend om,zeker kwa vlaggers en organisatie.

Even over de wintercompetitie daar zijn we druk mee bezig,en later in de week meer daar over.
okee tot volgende week op poeldijk mazlllllll :P
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

het gaat weer de goede kant op met de bezetting!! loopt de recessie een beetje op zijn einde?? na wat fijn tuning van de koppeling en nieuwe remblokken voor kon er door michael weer lekker geknald worden. en knallen deed hij!!!!!! wat een te(*&ng in ene. lag het binnen werk van de HK demper in ene op de baan, volledig afgebroken. en natuurlijk lag de orginele demper thuis. jammer maar helaas niet meer rijden dan vandaag. maar toen was er Jan!!!!! die natuurlijk wel een reserve demper bij zich had en deze spontaan ter beschikking stelde. dank dank dank.
ff dempertje wisselen en gaan maar weer. dat die ouwetjes voor blijven (jos, rob....) komt niet omdat zij zo snel zijn maar zo breed zijn dan ze gewoon de hele breedte van de baan nodig hebben!!!!geintje!!
en dan die waakhonden.....dat moet alleen maar afleiding zijn zodat ze voor kunnen blijven ofzo iets!!!!!!want een waakhond is volgens mij toch wel iets groter en steviger!!!
genoeg gein weer...wintercompetie 2009-2010 komt er aan :D :D dus iedereen die mee wil doen let de komende dagen heel goed op op de aankondigingen van Dominic hier op dit forum en op www.indoorminibike.nl en schrijf je snel in. wij hebben er zin in en hoop de rest ook!!!.
gr,
fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

ja ik had nieuwe bandjes en een nieuwe koppeling.
Even een aantal rondes langzaam rijden. en daarna knallen.
En ik moet zeggen, nieuwe bandjes rijden wel heel erg lekker!
Aantal keren wat rondjes met Bo, michael en Nick gereden. Dat is natuurlijk altijd leuk.
Jammer dat me vader wat probleempjes had met zijn motor, maarja volgende keer beter!
Volgende week misschien naar Nijverdal?
Groetjes johan.
GRC RR
www.johanracing.webs.com
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

hey,

was zeker een leuke ochtend! :D ging gister nacht om 4:00 slapen en 6:15 al wakker om 125,250 en moto gp te kijke :lol: nja was wel beetje moe om een uurtje of 10 :o dus dan maar een blikje energie drinken en hopaa naar poeldijk :D

lekker probleemloos rondgescheurd PR neergezet van 1.11.232 :D

enne even een vraagje :oops: hoe moet je je inschrijven voor wintercup? :oops:

tot volgende week!

Gr #8
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

dat komt allemaal nog te lezen hier op het forum en op www.indoorminibike.nl. dus hou het in de gaten zou ik zeggen!!!!

fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
joeyvg
forum gebruiker

Bericht door joeyvg »

gisteren was er ook bij

eerst ging klote want me voorrem was kapot :cry:
nog gemaakt daarna nog lekker kenne rijden beetje kopeling inrijden die verdomt klote pakte :wink:

gr joey
ßlata ß1

mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

joeyvg schreef:gisteren was er ook bij

eerst ging klote want me voorrem was kapot :cry:
nog gemaakt daarna nog lekker kenne rijden beetje kopeling inrijden die verdomt klote pakte :wink:

gr joey
de bult op :lol:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
joeyvg
forum gebruiker

Bericht door joeyvg »

ja zeker met jou ervoor moest je sloom in de bochte en dan je inhalen met zo kopeling :lol:
ßlata ß1

mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Hallo allemaal,

Inschrijving Wintercompetitie 2009-2010 is geopend:

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... 401#358401

Gr.

Dominic
www.Indoorminibike.nl
rob polini
forum gebruiker

wintercompetitie

Bericht door rob polini »

DoC schreef:Hallo allemaal,

Inschrijving Wintercompetitie 2009-2010 is geopend:

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... 401#358401

Gr.

Dominic
Hallo minibikers pas 1 inschrijving kom op nu,mailtjes sturen met de vraag wintercompetitie en nu pas 1 inschrijving,ik snap er niks van :?: :?:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

jaja ik ga me ook nog inschrijven, doe ik morge/overmorgen.

Gr #8,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Plaats reactie