ja omdat jij geen geld heb ( voor een voorvork ) maar ik vind het nog wel meevallen voor een nieuwe bike inverhouding tot andere verkopers maar ze zijn wel in een klap in prijs gehalveerd als je dr 1x mee gaat rijden
Anders maak je gewoon ff een eigen topic en ga je daar uitzoeken welke minicrosser je het beste kan kopen...
Ik vind dit eigenlijk een beetje asociaal worden
Ik zou die ene nemen waar de bigbore cilinder er al op zit, kost 250 euro. Maar als je een goedkopere koop wil je hem toch weer sneller laten rijden en wil je hem toch weer mooier maken etc. Dus ik vind het wel meevallen. Maar voor 270/280 euro (aanbieding) heb je een pitbike 125 cc van nemeco .
Icelitz schreef:Anders maak je gewoon ff een eigen topic en ga je daar uitzoeken welke minicrosser je het beste kan kopen...
Ik vind dit eigenlijk een beetje asociaal worden
Valt toch wel mee met dat asociaal . Hij wilt gewoon graag een minicrosser. Ik vind het in iedergeval niet storend ofzo.
Nee oke maar ik kan ook goed bergijpen als je je er wel aan stoort. Maar je hebt wel gelijk asociaal is het ook weer niet ik kon me gewoon ff geen ander woord bedenken
Ik heb net een pitbike voorvork, spatbord, stuur, voorwiel, achterwiel en een hyrdraulische rem gehaald voor 20 euro .
Het stuur en achterwiel heb ik niet nodig maargoed wel leuk voor die prijs.
Maar de het bovenste gedeelte van de voorvork zit er niet op, waar het stuur aan vast moet, dus misschien even langs de fietsenmaker en kijken of die wat heeft of anders een nieuwe bestellen.
Ik ga me voorspatbord (Niet die standaard, maar die ik heb gekocht via marktplaats) spuiten. Maar met het schuren, moet alle oude lak weg? Of maken kleine stukje oid niet uit? En ik wil het spuiten met de bussen van de action... Gewoon om een beetje te leren spuiten want het hoeft niet profesioneel ofzo.