Ah oke.
Ja dat kan goed kloppen.
Ik ben pas geleden onderuit gegaan omdat mijn steuntje de grond raakte...
Maargoed, 110 euro...
Je moet het maar willen.
nou dit ga je niet gelofen een vriend van mij, wou me bike starten
van mij natuurlijk mag je, start ie de bike he wilt ie de gashendel vastpakken geeft hij volgas, en ja ik heb snelgas dus wat gebeurt er MIJN bike vliegt de lucht in en me achterkap is nu gebroken maarja me vriend betaalt de schade en ik bestel dan ook meteen een nieuwe voorkap en we doen alles 50 50, maarja shit happens he.
poeria schreef:nou dit ga je niet gelofen een vriend van mij, wou me bike starten
van mij natuurlijk mag je, start ie de bike he wilt ie de gashendel vastpakken geeft hij volgas, en ja ik heb snelgas dus wat gebeurt er MIJN bike vliegt de lucht in en me achterkap is nu gebroken maarja me vriend betaalt de schade en ik bestel dan ook meteen een nieuwe voorkap en we doen alles 50 50, maarja shit happens he.
Haha, of was jij dat stiekem zelf
Nee grapje jammer van je kappen, maar zit je door die voetsteuntjes niet veel hoger met je voet? En bij bert kosten die steuntjes 14 euro maar dat is zonder de rest. Je gaat me niet vertellen dat je voor dat andere stukje metaal 95 euro hebt betaald
110 en ja zeer zeker hoger en dieper ze kunnen nog 1 stand hoger maar dat is belachelijk hoog xd en ja voor kwaliteit betaal je, maar ik heb die voetsteuntjes al lang dus. en ik ga ze ook gebruike voor me blata dus mooi meegenomen.