TheRamon schreef:Denken betekent niet meteen dat hij het ook daadwerkelijk gaat doen..
Fouten maken doet iedereen.
Vallen hoort erbij man, het is niet anders.
Natuurlijk erg zonde van je lak maarja, wat wil je dan,
elke keer als je gevallen bent opnieuw spuiten. Da's ook zo'n rotkarwei om steeds te doen..
Ja en duur
Ik denk dat ik toch maar eens plannen ga maken voor zo'n beugel...
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!
Slechte nieuws is dat ik niet volgende week dinsdag maar de dinsdag daarop mijn pak krijg.
Goede nieuws is dat het het allernieuwste yamashi model is waar ze er maar 1 van hebben! Ze verkopen deze pakken eigenlijk niet omdat de minibike markt nu helemaal plat ligt. Ze wouden dit pak daarom eigenlijk zelf houden, maar omdat ik een blauw/wit yamashi pak heb besteld en ze die niet meer hebben krijg ik dat nieuwe unieke pak (die is ook wit met blauw). Ik weet nog niet hoe hij eruit ziet, maar ik ben straks wel troste eigenaar van een bijna uniek pak
Icelitz schreef:Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!
Slechte nieuws is dat ik niet volgende week dinsdag maar de dinsdag daarop mijn pak krijg.
Goede nieuws is dat het het allernieuwste yamashi model is waar ze er maar 1 van hebben! Ze verkopen deze pakken eigenlijk niet omdat de minibike markt nu helemaal plat ligt. Ze wouden dit pak daarom eigenlijk zelf houden, maar omdat ik een blauw/wit yamashi pak heb besteld en ze die niet meer hebben krijg ik dat nieuwe unieke pak (die is ook wit met blauw). Ik weet nog niet hoe hij eruit ziet, maar ik ben straks wel troste eigenaar van een bijna uniek pak
Gr
toevallig bij jarno's part service gekocht?
zo ja, ze hebben nu uitverkoop. Dus ik heb voor mijn pak 165 betaald ipv 195 zag dat pak ook hangen met nog een paar andere pakken (nieuw model, verschillende kleuren!) vond em niet zo mooi iig.
Icelitz schreef:aii dit pak is ook een stukkie goedkoper 178 eruo volgens mij. Maar leg uit, hoe ziet dat pak eruit dan? ben namelijk we benieuwd:P Misschien foto?
goedkoper? ik heb voor de mijne 165 betaald....
mja, geen foto kan er namelijk geen vinden op google.