he ik ben davy ik heb al een paar jaar een paar minibikes en een daar van wou ik een beetje ombouwen.
wat heb ik er allemaal aan gedaan verlegt 8cm voor de poten 4cm laten zakken 17.5 delloto er achtergehangen ander plastic en een andere uitlaat uitlaatpoort wat groter gemaakt en de caters wat weg geslepen. ik wil het frame voor poten enzovoort nog spuiten.
hier een paar foto's
*dragminibike
*lucky7 minibike
*minicrossen met zijspan
*cannondale quad met ktm 250 blok
dan kan je beter i.p.v strakke koppelings veren, een race koppeling aanschaffen.
een verlicht vliegwiel helpt ook, dus gewoon 2 schroepen er af halen, met tang en dan netjes veilen en 2 laten staan en dan 2 er af halen.
ga zo maar door.
vliegwiel verlichten heeft bijna geen nut zo krijg je alleen maar minder koppel alleen mischien in de top heeft het iets nut maar niet veel en de uitlaat laat ik denk ik wel aan de zijkant alleen dat de expanzie verkleinen en meer de uitlaat in de kuip laten lopen
*dragminibike
*lucky7 minibike
*minicrossen met zijspan
*cannondale quad met ktm 250 blok
inderdaad, mijne starte ook makkelijker.
het is maar een ideetje, ik zou de uitlaat proberen om het onder de kuip te laten lopen aangezien '' ik zie dat je wel kan lassen?
dan moet het toch geen ramp zijn? ''
SE7EN schreef:inderdaad, mijne starte ook makkelijker.
het is maar een ideetje, ik zou de uitlaat proberen om het onder de kuip te laten lopen aangezien '' ik zie dat je wel kan lassen?
dan moet het toch geen ramp zijn? ''
Seven.
het vliegwiel verlichten kun je altijd doen wand het kost je niks en er kan bijna niks fout gaan.