Vandaag de 1e meters op de trainingsbaan van Motegi ,soort berghem maar dan in Japan.er stonden 4 motoren voor ons klaar en een aantal monteurs,ik kreeg Dovizoso persoonlijke monteur,ben ook om gedoopt tot Bovizoso. We mochten 3 x een half u trainen,maar de 1e keer hadden we na 15min regen,2e en 3e sessie was beter maar erg koud. Andrea Locatelli en ik waren de snelsten op het eind was de italiaans kampioen 0.3 sec sneller.maar het ging erg lekker.niet alle japanners reden mee. 8jarige fin patrik had het eerst moeilijk maar op het eind ook erg snel. Jesper de zweed zit een halve sec achter mij dus ook goed.na 1 sessie kregen we al nieuwe banden en eigenlijk wilde ze die de 3e heat sparen voor morgen, arie zegt : wij hebben er 1seizoen mee gereden, je had die japanners moeten zien:-)om 4u moeten we op staan,en gaan we weer terug naar Motegi,die baan ziet er zo gaaf uit, gewoon lekker:-) het zou goed weer worden 18 gr,vandaag was erg koud met 7gr.ga nu slapen is hier
Bo die tweede trainingstijd is super dus in de wedstrijd zit er hopelijk meer in.
Doe je best dan wordt je WERELDKAMPIOEN.
Wij zullen hier in dit kikkerlandje allemaal voor je duimen.
Met zo een superdad moet dit lukken.
Grtzz Jan