Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Geen idee,heb wel de uitdraai gezien,maar geloof me ik heb er zelf [83 kilo] op gereden,als een streep naar de 135 met tegenwind en terug 145 met gemak ,belachelijk gewoon.Ik heb nu een Bidalot set liggen,kruk,onsteking cilinder en uitlaat.
ik zoek nog een carb. ,iets van 24 mm of groter.
Een 70 cc metrakit fiets doet iets van 19 pk als ik me dat zo herrinner[zo uit de doosof krat]
Een 70 cc metrakit fiets doet iets van 19 pk als ik me dat zo herrinner[zo uit de doosof krat]
heb nog een 28 vlakschuif liggen, spiksplinternieuw met gasstand sensor.mark#41 schreef:Geen idee,heb wel de uitdraai gezien,maar geloof me ik heb er zelf [83 kilo] op gereden,als een streep naar de 135 met tegenwind en terug 145 met gemak ,belachelijk gewoon.Ik heb nu een Bidalot set liggen,kruk,onsteking cilinder en uitlaat.
Klopt Henk...altijd wel ff neusen of er weer wat nieuws uit het hoge noorden komt...mark#41 schreef:Joh Steven,ik zie je wel elke avond even op deze site kijken ,maar nieuws ho maar
Hoor het wel wanneer je een keertje met Wietze meegaat, zijn wij er hoogst waarschijnlijk ook wel een keer bij.
Maar ..de nieuwe Moto73 is uit met een heeeel mooi verslag van ons avontuur in Japan...
Maar niet alleen Bo zijn talent word groot uitgemeten, zie je zijn vader en moeder niet schitteren op de foto
Playboy belde al, het is dat ene mvr Paay al deze week de cover heeft, anders waren ze zeer geinteresseerd in mijn persoon
Steven
-
stephan
- forum gebruiker
komt van een van de aprilia's af maar voor de verkoop eraf gehaald naturlijk.andries schreef:heb nog een 28 vlakschuif liggen, spiksplinternieuw met gasstand sensor.mark#41 schreef:Geen idee,heb wel de uitdraai gezien,maar geloof me ik heb er zelf [83 kilo] op gereden,als een streep naar de 135 met tegenwind en terug 145 met gemak ,belachelijk gewoon.Ik heb nu een Bidalot set liggen,kruk,onsteking cilinder en uitlaat.
ik heb nog een mikuni 24mm ligge super aftestellen, beter dan dellortho
xx
www.racingteamdeboer.com
Dus playboy gaat niet alleen voor oud maar ook nog voor E.T. in een slecht maatpakDiStefano schreef:Klopt Henk...altijd wel ff neusen of er weer wat nieuws uit het hoge noorden komt...mark#41 schreef:Joh Steven,ik zie je wel elke avond even op deze site kijken ,maar nieuws ho maar
Hoor het wel wanneer je een keertje met Wietze meegaat, zijn wij er hoogst waarschijnlijk ook wel een keer bij.
Maar ..de nieuwe Moto73 is uit met een heeeel mooi verslag van ons avontuur in Japan...
Maar niet alleen Bo zijn talent word groot uitgemeten, zie je zijn vader en moeder niet schitteren op de foto![]()
Playboy belde al, het is dat ene mvr Paay al deze week de cover heeft, anders waren ze zeer geinteresseerd in mijn persoon
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wij zijn al onderweg,gisteren weg gegaan,overnachting in Apeldoorn en vanochtend vroeg weer verder met paard en wagen. 
best wel een eind uit Fryslan..
We zouden langs Hierden,maar gister was het paard moe,en het staat ook niet op de DomDom
best wel een eind uit Fryslan..
We zouden langs Hierden,maar gister was het paard moe,en het staat ook niet op de DomDom
Laatst gewijzigd door mark#41 op za 12 dec 2009, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.