uitlaat vraag
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minicross125
- forum gebruiker
uitlaat vraag
hallo iedereen, ik had een vraag.Mijn crossmotor maakt natuurlijk zoon knetter geluid, maar hoe kan ik mijn minibike ook zoon geluid geven ?
een andere uitlaat misschien ?
of kan dit niet met zoon blok ??
alvast bedankt
gr van manuel.
alvast bedankt
gr van manuel.
mijn mini
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=28229
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=28229
andere uitlaat.
pak een gare proma gp van een puch.
maar zelf een uitlaat flens en expansie, en las daar het laatste gedeelte van de proma op en zet er nog een beugeltje aan. klaar is kees.
ik heb het zelf ook gedaan, raar maar waar hij klinkt echt veel zwaarder, als je het goed doet lever je geen snelheid of trekkracht in
veel succes
En zoals je ook hieronder op de foto kan zien zit er ook een spatbord.
Zodat ik niet elke keer na het crossen het luchtfilter hoefde schoon te maken
Btw; Hier is nog een foto

pak een gare proma gp van een puch.
maar zelf een uitlaat flens en expansie, en las daar het laatste gedeelte van de proma op en zet er nog een beugeltje aan. klaar is kees.
ik heb het zelf ook gedaan, raar maar waar hij klinkt echt veel zwaarder, als je het goed doet lever je geen snelheid of trekkracht in
veel succes
En zoals je ook hieronder op de foto kan zien zit er ook een spatbord.
Zodat ik niet elke keer na het crossen het luchtfilter hoefde schoon te maken
Btw; Hier is nog een foto

[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker
- Ramon
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nee want dat doe je niet.
Volgens zijn reactie maak je het hele expansie gedeelte zelf, en gebruik je alleen het laatste deel: de demper dus.
Volgens zijn reactie maak je het hele expansie gedeelte zelf, en gebruik je alleen het laatste deel: de demper dus.
Wat heb je er dan aan om een complete uitlaat te kopen als je toch 80% weggooit?Richard schreef: maar zelf een uitlaat flens en expansie, en las daar het laatste gedeelte van de proma op en zet er nog een beugeltje aan. klaar is kees.
nou... gaar he... dan kost die misschien een 5je... nounou.. veel joh.
maar laatste deel is ook 5 cm vóór de demper.. dus je kan niet aleen een demper kopen
en een hele gp eronder?
ding is veulste groot man
maar serieus geeft echt een mooi geluid!
maar laatste deel is ook 5 cm vóór de demper.. dus je kan niet aleen een demper kopen
en een hele gp eronder?
ding is veulste groot man
maar serieus geeft echt een mooi geluid!
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
- minicross125
- forum gebruiker
je kunt in die minicrossen niet zoon geluid in krijgen want een crossmotor knettert zo omdat die zo veel vermogen heeft
en aan gezien een minibike blok veel minder cc heeft en ook power heb je dat geluid niet maar als je der een andere uitlaat onder leg moet je er wel op letten dat de pijp (ezpanzie) niet te dik is 
*dragminibike
*lucky7 minibike
*minicrossen met zijspan
*cannondale quad met ktm 250 blok
*lucky7 minibike
*minicrossen met zijspan
*cannondale quad met ktm 250 blok
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
en tis een 4-takt.minisloot schreef:je kunt in die minicrossen niet zoon geluid in krijgen want een crossmotor knettert zo omdat die zo veel vermogen heeften aan gezien een minibike blok veel minder cc heeft en ook power heb je dat geluid niet maar als je der een andere uitlaat onder leg moet je er wel op letten dat de pijp (expansie) niet te dik is
Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.

Ducati Corse.

Re: uitlaat vraag
wahha je hebt niet eens een crossmotor:Pminicross125 schreef:hallo iedereen, ik had een vraag.Mijn crossmotor maakt natuurlijk zoon knetter geluid, maar hoe kan ik mijn minibike ook zoon geluid geven ?
alvast bedankt
gr van manuel.