in theorie zou t zelf zo moeten zijn dat hij nu beter gaat koelen want je koppeling gaat harder draaien dus ook je krukas dus word het water sneller rondgepompt dus zou het beter moeten koelen.
Of juist niet omdat hij nu geen tijd krijgt om het te laten afkoelen?
ik zou em stationair wel wat hoger afstellen.
Want als je hiermee gaat rijden, dan gaat hij gegarandeert uitvallen als hij goed warm is.
Verder klinkt ie wel mooi.
Succes ermee!
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
minipower schreef:ik rijd zo hard ik kan maar ik weet al waardoor het kwam, mn koppeling was op en ging heel erg slippen aan het eind dus koelde hij minder hard
de koeling van je blok heeft niets met je koppeling te maken. in theorie zou t zelf zo moeten zijn dat hij nu beter gaat koelen want je koppeling gaat harder draaien dus ook je krukas dus word het water sneller rondgepompt dus zou het beter moeten koelen.
maar een ernstig slippende koppeling zorgt wel voor een gigantische toename in warme. dat kan tot tientallen graden oplopen.
Subito schreef: ik zou em stationair wel wat hoger afstellen.
Want als je hiermee gaat rijden, dan gaat hij gegarandeert uitvallen als hij goed warm is.
Verder klinkt ie wel mooi.
Succes ermee!
hahah jah als hij ff warmer werd, en ik liet hem fftjes beetje stationair lopen wou hij drijgen uit te vallen zet hem wel op de baan iets hoger stationair, hij staat namelijk op me kamer nu, en het is een ***** klus om hem beneden te krijgen
Gewoon onder je schouder toch ? en dan loop je zo de trap af .
Of je laat je vader of moeder even mee helpen?
jij de voor/achter kant en je moeder/vader de voor/achter kant. Denk dat het dan echt wel moet lukken hoor.
gr Richard
Mooi ding trouwens
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]