langer denk XD maarja goedpasini-ernie schreef:zei je een half jaar geleden ook al.......ibo schreef:wie zegt dat ik geen bike meeneem en wil is een test je rijden omdat ik binnenkort een pasini of grc ga kopen eindelijk
Pasini testday 24/01/10
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
passini test day
Hoi Ruud
Volgens mij is robert van BZM motors er ook kan je
misschien de nieuwe GRC RRz met BZM 4t motorblok even
testen ziet er ook gaaf uit.
De BZM blokken zijn binnenkort ook in Nederland verkrijgbaar.
Groetjes Bert Deroue
Volgens mij is robert van BZM motors er ook kan je
misschien de nieuwe GRC RRz met BZM 4t motorblok even
testen ziet er ook gaaf uit.
De BZM blokken zijn binnenkort ook in Nederland verkrijgbaar.
Groetjes Bert Deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
Pasini testday
Ja Ruud.... Ziet er mooi uit zo een Rrz...maar goed... Stuurt ie ook zo strak als een pasini ...... 
en volgens mij is het een PASINI test day....
-
deroue
- forum sponsor
- Contacteer:
pasini test day
Je kan ook een passini nemen met BZM 4t blok
Groetjes Bert Deroue
Groetjes Bert Deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
Re: Pasini testday
Ja dus, als Bert met scott komt met een GRC RRZ heeft ie die toch mee..?deejee schreef:Ja Ruud.... Ziet er mooi uit zo een Rrz...maar goed... Stuurt ie ook zo strak als een pasini ......
En er zijn toch veel meer die hun EIGEN motor meenemen naar de Pasini test dag..
DSF 40cc te koop..
Re: Pasini testday
hey,als je goed leest dan is het ook gewoon een dag waar iedereen met zijn eigen motor mag rijden hoordeejee schreef:Ja Ruud.... Ziet er mooi uit zo een Rrz...maar goed... Stuurt ie ook zo strak als een pasini ......
Veder weet ik niet of de grc even scherp stuurt als een pasini daarom zal ik zeker willen rijden op een pasini
Ik zal pasini nooit de rug toekeren want ik vindt het een onwijs mooi project,waar ik nooit 1 slecht woord over heb gezegd..
mvg ruud
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Is zelfbouw ook welkom ? Of wordt ik dan ook afgekraakt omdat ik geen Pasini ga kopen.
Het lijkt me een uitermate mooie middag om de Pasini bikes te promoten en te aanschouwen. Het lijkt mij echter logisch dat iedereen van harte welkom is om te kijken, hun eigen bike te rijden of een praatje te maken met de Pasini mannen of BZM.
Gelieve even ontopic te blijven, en niet het kinderachtige geleuter aub.
Het lijkt me een uitermate mooie middag om de Pasini bikes te promoten en te aanschouwen. Het lijkt mij echter logisch dat iedereen van harte welkom is om te kijken, hun eigen bike te rijden of een praatje te maken met de Pasini mannen of BZM.
Gelieve even ontopic te blijven, en niet het kinderachtige geleuter aub.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Serieuze gegadigden word de mogelijkheid geboden om tussen 12.00 en 16.00u te testen op de kartbaan van Zaltbommel met Pasini minibikes voorzien van de laatste nieuwigheden voor 2010 en tevens BZM 4t motor
Onder supervisie van Gerry Verhoeven , Luca Pasini en Robert Brocchi (BZM)
Tevens kan er met eigen motor gereden worden voor 20€ , wel dient er vooraf aangemeld te worden om te kunnen rijden gcg@telenet.be
vrij rijden is mogelijk voor iedereen met eigen motor (ook andere merken),
Het is toch allemaal vrij duidelijk omschreven...lijkt mij.
Vorig jaar hadden we een super Pasinidag in Roosendaal, toen was het een besloten feestje.
Jong en oud ging de baan op en allemaal met zo'n geweldige 4Takt...en niet met 72,80,88 of zelfs 106cc maar allemaal met 182cc... Jaaa zelfs de junioren A rijders konden dit geweld goed onder controle houden.
Ben benieuwd of de mannen uit Italie dit jaar weer een verrassing voor ons in petto hebben...
Tevens kan er met eigen motor gereden worden voor 20€ , wel dient er vooraf aangemeld te worden om te kunnen rijden gcg@telenet.be
Vorig jaar hadden we een super Pasinidag in Roosendaal, toen was het een besloten feestje.
Jong en oud ging de baan op en allemaal met zo'n geweldige 4Takt...en niet met 72,80,88 of zelfs 106cc maar allemaal met 182cc... Jaaa zelfs de junioren A rijders konden dit geweld goed onder controle houden.
Ben benieuwd of de mannen uit Italie dit jaar weer een verrassing voor ons in petto hebben...
Steven
Üntiej.... alle respect voor de zelfbouwers!!!! woont er eentje TE DICHT BIJ om af te kraken dan vliegen de SLEUTELS om me oren denk ik
iedereen is welkom, en maken er een gezellig leuke dag van met zn allen,
hoe meer zielen ... des te meer vreugd, dus.. komt allen in grote getalen,
OOK DE ZELFBOUWERS ps.. pasiniblokken passen toch ook in zo een zelfbouw frame?
iedereen is welkom, en maken er een gezellig leuke dag van met zn allen,
hoe meer zielen ... des te meer vreugd, dus.. komt allen in grote getalen,
OOK DE ZELFBOUWERS ps.. pasiniblokken passen toch ook in zo een zelfbouw frame?
Sorry moet het wat nader toelichten... voordat er in paniek weer allerlei regelementen worden aangepastDiStefano schreef:Serieuze gegadigden word de mogelijkheid geboden om tussen 12.00 en 16.00u te testen op de kartbaan van Zaltbommel met Pasini minibikes voorzien van de laatste nieuwigheden voor 2010 en tevens BZM 4t motor
Jong en oud ging de baan op en allemaal met zo'n geweldige 4Takt...en niet met 72,80,88 of zelfs 106cc maar allemaal met 182cc... Jaaa zelfs de junioren A rijders konden dit geweld goed onder controle houden.![]()
Het gaat hier om de Briggs&Stratton 182cc.
De hypermoderne karts zijn voorzien van verstelbare pedalen. Verder zijn kniebeschermers gemonteerd en de tank, aandrijving motor en uitlaat zijn afgedekt. Kortom een supersnelle, maar veilige kart die eruit ziet als een kleine Formule 1 bolide.
Steven