Alleen ben toch nog van mening dat je de zitkap te hoog heb opgesteld (in ieder geval de achterkant). Maar dat is ieder voor zich.
Eveneens zou ik me niet prettig voelen met de voetsteuntjes.
En hoe zit het met je speling met je achterrem als je wat plat door de bocht gaat?
Btw zit je voorpatbord nou met tyreps vast?
M.v.g. Sven
Laatst gewijzigd door Subito op vr 08 jan 2010, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Minibike_J schreef:nou ik denk dat hij bedoelt dat een rr kap mooier eruit ziet
misschien een optie om rubbere polini voetsteuntjes ?
ziet er verder goed uit
ja miss wel ja jos , dan hadden we het frame erop moeten bouwen, want me rr kap past er niet op van wege dan achter frame
deze voetsteunen gaan niet stuk als je valt , misschien volgende keer wel polini voetsteunen
Alleen ben toch nog van mening dat je de zitkap te hoog heb opgesteld (in ieder geval de achterkant). Maar dat is ieder voor zich.
Eveneens zou ik me niet prettig voelen met de voetsteuntjes.
En hoe zit het met je speling met je achterrem als je wat plat door de bocht gaat?
Btw zit je voorpatbord nou met tyreps vast?
M.v.g. Sven
nou ben ik niet helemaal met je eens want als we een chineese kap erop doen dan lijkt het gewoon goed, komt door het model van de zitkap
Ziet er heel mooi mooi uit man! Nu maar hopen dat hij goed functioneerd op het circuit
En oja, die zb tankdop, mag dat wel? heb ooit ergens gelezen dat zelfbouw brandstof tanks (en dus ook tankdoppen) niet zijn toegestaan op het circuit. Maaaar ik kan het ook mis hebben hoor!
binnen in deze dop zit gewoon de replica tankdop , we hebben de rand er af gevijld en dan rest in en stuk pijp vast gemaakt en die zit geborgt met een boutje