zelfbouw puch 70 CC k-star foto update p. 10
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
zelfbouw puch 70 CC k-star foto update p. 10
Vandaag heb ik mijn zelfbouw bike puch binnen gekregen van henki4. Bedankt man, hij is prachtig! Hij heeft hem al een heel end opgebouwd en ik ga hem nu afmaken. dit moet er nog aan gebeuren:
spruitstuk + carb
Ontsteking afstellen
gaskabel
olie in het blok
Als dit gebeurt is dan reid die. Volgende maand word die gespoten en helemaal naar mijn zin omgebouwd.
Ik heb nog even een vraag. Kan een membraam en 12 MM carb van een beta ark (minarelli blok) op de minibike? of moet ik een grotere carb nemen?
fotos komen vanavond!!
groete
spruitstuk + carb
Ontsteking afstellen
gaskabel
olie in het blok
Als dit gebeurt is dan reid die. Volgende maand word die gespoten en helemaal naar mijn zin omgebouwd.
Ik heb nog even een vraag. Kan een membraam en 12 MM carb van een beta ark (minarelli blok) op de minibike? of moet ik een grotere carb nemen?
fotos komen vanavond!!
groete
Laatst gewijzigd door bizzkit op di 23 mar 2010, 12:17, 4 keer totaal gewijzigd.
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
een membraam en 12 MM carb van een beta ark (minarelli blok) op de minibike? of moet ik een grotere carb nemen?
welkom in de wereld van de zelfbouw.
alles is pas te maken op een puch blok
maar 12mm is wel een beetje klein ,rij zelf met 21mm met een minarelli horizotaal membraam op het carter,met 70cc k star( getuned) rijd goed hoor .maar als je wedstrijden gaat rijden is het grootste 16mm wat je mag hebben.
maar wacht je fotos af
grt tonny
welkom in de wereld van de zelfbouw.
alles is pas te maken op een puch blok
maar wacht je fotos af
grt tonny
ik heb net een spruit stuk + carb van 15 mm bing gehaald. toen was het nog ff vogelen om het te laten passen, maar het past. Nu zit ik met de gaskabel te rotzooien want die wil niet in de carb. Maar meteen hoop tekeningen kom ik daaruit. als dat zit ga ik carter olie zoeken. en dan proberen te starten. Kan 2 takt olie ook inplaats van carter olie?
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Bij de pomp zul je geen puch blokolie vinden, maar misschien wel atf2 of atf3 automaten bak olie voor een auto, dat kan je er ook inkieperen, 200 tot 250cc erin, en rijden maar...
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Vandaag heb ik de gaskabel en de carb er op gekregen. Wat zijn gas kabels rot dinge, ze blijve nooit zitte enzo. en als je dan gas geeft trek je steeds de kabel straks inplaats van de carb open. maar na wat tireps en elastiekjes is het me gelukt. Morgen volgen er fotos van.
Morgen ga ik kijke of die start. alleen de ontsteking moet waarschijnlijk nog afgesteld worden. Alleen is het geld op voor de vliegwiel trekker. dus die krijg ik er niet af. Iemand tips?
FOTO`S!

carb + spruitstuk

waarom is de gaskabel 2 keer zo lang als de minibike?

minibike links!

carb op blok, toen nog niet vast geschroeft.

sorry voor de onscherpe rechterkant, die komt morgen scherp!
Morgen ga ik kijke of die start. alleen de ontsteking moet waarschijnlijk nog afgesteld worden. Alleen is het geld op voor de vliegwiel trekker. dus die krijg ik er niet af. Iemand tips?
FOTO`S!

carb + spruitstuk

waarom is de gaskabel 2 keer zo lang als de minibike?

minibike links!

carb op blok, toen nog niet vast geschroeft.

sorry voor de onscherpe rechterkant, die komt morgen scherp!
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
En ik ben de gelukkige koper
Beetje jammer van de sneeuw vandaag
Beetje lastig reide met sliks:P Maar ik ga hem wel proberen te starten!
Ik moet ook nog een vliegwiel kapje hebben. anders kan er water in mijn ontsteking komen, maar die heb ik niet.. dus dat word tijdelijk een tijdelijk iets verzinnen...
Beetje jammer van de sneeuw vandaag
Ik moet ook nog een vliegwiel kapje hebben. anders kan er water in mijn ontsteking komen, maar die heb ik niet.. dus dat word tijdelijk een tijdelijk iets verzinnen...