goede dag.
ben nieuw hier op het forum ben nikky uit sterksel noordbrabant.
het begon allemaal toen ik aan een vriend gevraagen had om hem ze puch minibike te kopen en dat vond hij goed en kocht het van hem.
ik heb het blok opgelapt en lopen gekrijgen met 50cc 12mm carb en spuitstuk en zelf beun uitlaatje en twv17-36.
wat ik er nog aan ga doen is lampen aan sluiten en voor spatbordje.
foto's!!!
en na deze zelf bouw heb ik nog 2 chineese gekocht maar die staat op het andere gedeelte van het forum
gr nikk (binen kort komen er nog wel wat meer foto's)
Heerlijk ! Een èchte oldschool zelfbouwer, die zien we niet veel meer.
4 inch velgjes MET binnenband, origineel Puch tandwiel, expansie-loze uitlaat, Puch balhoofd & voorvork zonder gemodificeerde naloop, verlichting !! Standaard blokje en ontsteking, en een carburateur zonder filter omdat dat niet meer past.
Ik vind hem gaaf ! complimentjes
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Üntiej#21 schreef:Heerlijk ! Een èchte oldschool zelfbouwer, die zien we niet veel meer.
4 inch velgjes MET binnenband, origineel Puch tandwiel, expansie-loze uitlaat, Puch balhoofd & voorvork zonder gemodificeerde naloop, verlichting !! Standaard blokje en ontsteking, en een carburateur zonder filter omdat dat niet meer past.
Ik vind hem gaaf ! complimentjes
haha dankje ma der moet nog aan worden gebrouwt voorspatbordje achterligt en probeeren een standaart filter
weet iemand een oplosing voor die achterem die raakt tekens de grond.
Die grote letters? Niks joh, die jeroen probeert een beetje intressant te doen met ingewikkelde termen, maar heb zelf ook gewoon ze frame laten maken
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
rkpdude schreef:Die grote letters? Niks joh, die jeroen probeert een beetje intressant te doen met ingewikkelde termen, maar heb zelf ook gewoon ze frame laten maken
weet meschine iemand een oplosing voor die achter rem want hij schaaft over de grond als ik un bietje plat door de bocht ga
Jazeker.. Zo te zien komt je remheveltje tegen de grond ? normaal staat deze naar boven en bij jouw naar onder. Draai je hem om en laat je de kabel van boven komen. Moet kunnen.