zelfbouw puch 70 CC k-star foto update p. 10
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ik woon in lisse, vlak bij het keukenhof, zuidholland, tussen haarlem en leiden in.
Morgen ga ik uit school op mijn aerox vol gas naar de plaatselijke klus winkel om nieuwe ti reps te halen. Vervolgens vol gas naar de brommerzaak een vliegwiel trekker.
Ik moet ook een andere gas kabel regellen. Deze kan ik niet strak spannen, maar met ti reps en elastiekjes kom je erg ver!
Morgen ga ik uit school op mijn aerox vol gas naar de plaatselijke klus winkel om nieuwe ti reps te halen. Vervolgens vol gas naar de brommerzaak een vliegwiel trekker.
Ik moet ook een andere gas kabel regellen. Deze kan ik niet strak spannen, maar met ti reps en elastiekjes kom je erg ver!
heb net bij een vriend een andere gaskabel gepakt. alleen een klein nadeel, deze is ook bedoeld voor de scooter en dus 2 meter lang ... Maar als je deze door de midden knipt dan is die onbruikbaar. Dus gaat de kabel maar de minibike rond! Zie je straks niks meer van
Morgen komen er foto`s van! Maar nu eerst maar is even slapen.
Groeten!
Jelle
Morgen komen er foto`s van! Maar nu eerst maar is even slapen.
Groeten!
Jelle
Vandaag zou ik dus naar de winkels gaan. Maar ik had met mijn Aerox een kat dood gereden
en dus had ik er geen tijd meer voor. Arm beestje, ik reed 65 en hij sprong zo voor mijn wiel, ik kon niet meer uitwijken. het beestje heeft het hellaas niet overleeft, het zag er ook erg slecht uit.
Dus morgen kan ik pas weer verder.
Dus morgen kan ik pas weer verder.
- Icelitz
- forum gebruiker
Haha jij had vanavond een lekker kat op je bord liggenXD
Nee is geen leuk grapje,
R.I.P Cat
Nee is geen leuk grapje,
R.I.P Cat
Laatst gewijzigd door Icelitz op di 26 jan 2010, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Performance is our mission

- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Klopt dat kan zeker! Maar ik kan alleen nog geen metaal bewerken. dus ook geen spruitstuk maken die dat mogelijk maakt, hellaas. Als ik straks op mezelf woon wil ik het zeker leren en zelf draaibanken, vrezen enzovoort aanschaffen!
ik heb nu wel de stand van mijn carb verandert. hij staat nu aardig recht. ik zou vandaag foto`s maken, maar mijn accu is leeg
dus word het morgen.
Morgen ga ik geen kat dood rijden en dus wel een vliegwiel trekker kopen. en dan kan ik weer verder met de ontsteeking.
ik heb nu wel de stand van mijn carb verandert. hij staat nu aardig recht. ik zou vandaag foto`s maken, maar mijn accu is leeg
Morgen ga ik geen kat dood rijden en dus wel een vliegwiel trekker kopen. en dan kan ik weer verder met de ontsteeking.
haha! 10 euro heb ik er voor neer moeten leggen. hij bedoeld die vrees bank enzo, die zijn duur!Icelitz schreef:Is een vliegwiel trekker zo duur dan?!
Ik zal jullie mijn komende 5 jaar even snel uitleggen
Ik ben 16 jaar en doe nu eind examen vmbo. eind dit jaar ga ik aan een 4 jarige MBO opleiding zee vaart beginnen. na die 4 jaar ga ik werken. en zodra ik werk ga ik het huis uit, dus dat word ongeveer op mijn 20e 21e. Mooie tijd om het nest te verlaten. En het (arme) studente leven te sluiten. En dan koop ik een huis met een dikke garage waar een vrees bank en zo in komt te staan!
Oke nu weer ontopic:
Ik heb een foto van mijn ontsteking, ziet er prima uit vind ik zelf, alleen 1 ding valt mij op. de transformator onderaan heeft links een GEEL draadje. dat gele draadje loopt NERGENS naartoe, het komt het blok uit en loopt dood. waarvoor is het daadje?
hier de foto!:

Bezig met een puch zelf bouw