zelfbouw puch 70 CC k-star foto update p. 10

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

bizzkit
forum gebruiker

Bericht door bizzkit »

stephan schreef:ga gerust werke man. en verkoop anders die bike maar want word dan toch niks.

gr
Ik vind dit een beetje een loze opmerkinge. Wat maakt het uit dat ik er wat langer over doe dan anderen. Ik haal er plezier uit en daar gaat het om. En die minibike komt wel af.

@ crazy frog: Mooi ontwerp, knap gedaan. Maar ik houd het lieverd bij de puch ontsteking. Dat die van mij toevallig niet werkt betekent niet dat het geen goede kwaliteit is. Ik kan zelf ook NOG geen ijzer bewerken. Binnenkort leer ik lassen en al die dingen. Dus ik ga deze week nieuwe ontsteking zoeken.

voordat ik ik nieuwe ontsteking ga zoeken ga ik morgen alle draden controleren. Ook ga ik de gaskabel definitief afmaken. Ik krijg ook andere handvaten.
Bezig met een puch zelf bouw
Icelitz
forum gebruiker

Bericht door Icelitz »

Idd, laat die jongen gewoon zijn ding doen op zijn manier, alles komt wel op zijn pootjes terecht. Je moet je niet enorm gaan haasten met je bike omdat het forum dat van je verwacht. Niet iedereen heeft het geld op zijn rug groeien...
Performance is our mission
Afbeelding
stephan
forum gebruiker

Bericht door stephan »

nee maarja als je al een heel tijdje moet wachten om een gaskabel te kopen dan ben je over 20/30 jaar nog niet verder tenzij dat de bedoeling is natuuurlijk.

niet lullig bedoelt ofzo
gr
www.racingteamdeboer.com
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

bizzkit schreef:Ik ben 16 :D als je een paar posts geleden goed gelezen had wist je dat al ;)

Ik zit overdag de hele dag op school, en savonds besteed ik ongeveer een uurtje aan de bike. Ik heb geen haast ofzo :) Maar met die gas kabel ben ik inprinciepe alleen gister en een week geleden bezig geweest. Voor de rest zit die ontsteking mij alleen maar tegen te werken. Ik ben opzoek naar een nieuwe. Moet ik dan een complete kopen of in onderdelen? de complete kan ik nergens vinden, of licht dat aan mij? :oops:
ik heb er nog 2 oreginele ontstekingen liggen pb maar.
bizzkit
forum gebruiker

Bericht door bizzkit »

Ik heb net even de ontsteking van het blok afgehaald, etoen ik bij de bobine het afdek rubbertje voor de bougiekabel er af haalde zag i kdat daar wat roest zat in de bobine. Dat lijkt me niet de bedoeling. maar ik ben gewoon van plan om heel de ontsteking te vernieuwen. dan ben ik er vanaf.
bizzkit
forum gebruiker

Bericht door bizzkit »

Ik ben vandaag en gister weer druk bezig geweest met de minibie. De gaskabel zit eindelijk goed. En ik heb er een lucht filter op gezet. Die zit niet heel lekker maar het moet voor even. Ik ga een spruit stuk maken dat naar voren staat. dat word meteen mijn eerste las project, kan ik het mooi op leren. Maar dat kan niet meteen dit weekend al. als het mee zit deze maand nog. Dus heb ik het even tijdelijk opgelost met tireps. Morgen komen er fotos van.

Ik ben ook weer heel druk geweest met de ontsteking. Ik heb het probleem gevonden waarom die het neit deed. Het draadje tussen de bobine en de condensator was kapot. Het was heeeel slecht te zien. ik kwam er achter toen ik het draadje kapot stoote, het was al voor 2/3 door. de bougiekabel en dop zijn ook niet meer wat het ooit geweest is, dus die worden ook vervangen.

Ik heb nog 1 klein probleempje. Ik moet de bike aanlopen, maar als ik ga lopen en ik trek aan de hendel dat de cylinder mee gaat draaien, dan maakt die zoveel compressie dat het wiel gaat slippen. en zo komt die nooit aan. Heeft iemand tips met aan lopen ofzo? Of moet ik een boor gebruiken. (was dat niet slecht voor de boor?)

Morgen foto update!
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Er is een bepaalde techniek.. Rennen, op de bike springen endan het hendeltje indrukken!
Of erop gaan zitten, en je laten duwen dan gaat ie ook zo aan.

Maar het moet ook geen probleem zijn om hem met de boormachine aan te krijgen. Want dat lukt mij ook makkelijk met heel wat meer vermogen dan wat jij heb.

Succes
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
bizzkit
forum gebruiker

Bericht door bizzkit »

Ik heb gister avond een nieuwe bobine en bougie kabel op de bike gezet, maar hij doet het nog steeds niet. bedrading is gewoon goed... zou de condensator dan kapot zijn? ik heb meerdere bougies geprobeert maar hij vonkt niet..
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

bizzkit schreef:Ik heb gister avond een nieuwe bobine en bougie kabel op de bike gezet, maar hij doet het nog steeds niet. bedrading is gewoon goed... zou de condensator dan kapot zijn? ik heb meerdere bougies geprobeert maar hij vonkt niet..
Heb jij de onsteking wel op tijd gezet :?: :?: :?: :?: :?:
bizzkit
forum gebruiker

Bericht door bizzkit »

Nee dat heb ik nog niet. zou dat kunnen helpen?
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

bizzkit schreef:Nee dat heb ik nog niet. zou dat kunnen helpen?
hhhhhmmmmm :roll: :roll: :roll: jongen even googlen
bizzkit
forum gebruiker

Bericht door bizzkit »

Ik heb gegoogled! ik kon alleen vinden HOE het moet, dus ga ik het zometeen ook ff doen, ik kon alleen niet vinden of het zou helpen tegen mijn probleem ;)
Ramon
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Ramon »

Test en gij zult weten mijn vrind....
bizzkit
forum gebruiker

Bericht door bizzkit »

Het tijdstip lijkt me gewoon goed. Maar hij vonkt niet ..

Is er iemand die in de buurt van lisse, zuidholland, woont en mij hier meschien mee kan helpen??
Minibike_J
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Minibike_J »

het lijkt ? heb je cker gekeken nagemeten met schuifmaat etc
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
Plaats reactie