dsf carter

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

sorry ,heb geen vergelijkingen met een standaard BZM cilinder voor je.
alleen vergelijkingen met getunede 50cc cilinders (bzm)

ik vind het moeilijk om een discussie met je te voeren over pk's,
er zit namelijk veel verschil in testbanken.
daarom was het belangerlijk om op 1 testbank de verschillen te meten.

dat is namelijk het enige wat telt, het verschil.
Subito
Moderator
Moderator
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Bericht door Subito »

kleine_duivel schreef: ik vind het moeilijk om een discussie met je te voeren over pk's,
:lol: ik wil ook helemaal geen discussie voeren met je, is helemaal niet mijn bedoeling.
Kwa kennis over dat soort dingen zal ik nog wel wat op je achterlopen.
Maar vond alleen je beweringen beetje raar en wou ik ff duidelijkheid over :)
Das alles.

M.v.g. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
kleine_duivel
spammer

Subito schreef:
kleine_duivel schreef: ik vind het moeilijk om een discussie met je te voeren over pk's,
:lol: ik wil ook helemaal geen discussie voeren met je, is helemaal niet mijn bedoeling.
Kwa kennis over dat soort dingen zal ik nog wel wat op je achterlopen.
Maar vond alleen je beweringen beetje raar en wou ik ff duidelijkheid over :)
Das alles.

M.v.g. Sven
kennis....valt opzich mee, we weten in dit geval gewoon het verschil tussen de blokken omdat we hier veel mee getest hebben afgelopen seizoen.

met vragen over poorttimingen etc zou je niet bij mij hoeven aankloppen :wink:

tsja met discussie bedoel ik meer...

stel nou dat ik hier zeg :

blok X levert 18 pk , dan denken mensen....ja maar dat had ik al met blok Y , terwijl de testbanken compleet andere waarden aan geven :lol:
vervolgens gaan mensen daarop dan weer reageren met dat hun meer of minder vermogen zouden hebben etc. omdat hún bank toevallig meer aangaf dan een andere bank :lol:,of dat hun bank veel minder weergeeft en dat het daarom maar "onmogelijk is" en dat soort discussie's heb ik geen zin in :lol: die zijn hier op het MF al heel vaak geweest :lol:
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op zo 31 jan 2010, 22:59, 2 keer totaal gewijzigd.
bps
forum gebruiker

Bericht door bps »

Dan mag je blok nog 5000 euro kosten en 20pk hebben.
Je moet het nog steeds waarmaken met sturen denk ik.
Maar ieder zijn mening naturlijk.
kleine_duivel
spammer

bps schreef:Dan mag je blok nog 5000 euro kosten en 20pk hebben.
Je moet het nog steeds waarmaken met sturen denk ik.
Maar ieder zijn mening naturlijk.
mee eens , maar denk dat je ook van mening bent dat als je bijvoorbeeld met een standaard blok gaat rijden het wel veel moeilijker is om voor de overwinning te rijden :wink:
johny
forum gebruiker

Bericht door johny »

zit hier nu gewoon een membraan in met de afmetingen hetzelfde als derbi blokken? of heb je ook nog meer fotos?
hoor het graag. groeten
kleine_duivel
spammer

johny schreef:zit hier nu gewoon een membraan in met de afmetingen hetzelfde als derbi blokken? of heb je ook nog meer fotos?
hoor het graag. groeten
dat heb je goed gezien ja :wink:
johny
forum gebruiker

Bericht door johny »

@tim
ik had ze al gezien in lelystad, en over gehoort.
maar vind dat je ze wel iets of wat te hoog aanprijst. dacht dat reclame op dit forum niet toegestaan was. zoals jij praat dan moet dit meer vermogen leveren dan bizeta carter bij jou blok, misschien zegt dat dan meer over de rest van jou blok dan van die dsf carters.(gok maar wat) want heb toch afgelopen seizoen mensen met bzm blokken dik voor deze carters zien rijden.. en vond jou blok eigenlijk maar slecht lopen ten opzichte van de top 3 van de open 50.(of het lag aan de rijder maar daar heb ik niet specifiek op gelet) ik geloof niet zo in deze carters maar dit is mijn mening, als je graag dat geld wilt neertellen voor die dure dingen moet je dat zelf weten.
groeten
BERT#31
forum gebruiker

Bericht door BERT#31 »

@ Johnny
Natuurlijk zijn het dure dingen. ALs het waar is wat tim een beetje beweerd zouden de carters wel een stuk beter moeten presteren dan de std. bzm carters. Die 330 euro valt dan wel mee als je bedekent dat je een std carter moet laten tunen om ze vergelijkbaar te maken.

Dsf carter= 330
Bzm std zwarte carter= 220 + kosten tune werk?
Minibike_J
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Minibike_J »

+ Het dsf carter lijkt me dan nog te tunen
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
kleine_duivel
spammer

johny schreef:@tim
maar vind dat je ze wel iets of wat te hoog aanprijst. dacht dat reclame op dit forum niet toegestaan was. zoals jij praat dan moet dit meer vermogen leveren dan bizeta carter bij jou blok, misschien zegt dat dan meer over de rest van jou blok dan van die dsf carters.(gok maar wat) want heb toch afgelopen seizoen mensen met bzm blokken dik voor deze carters zien rijden.. en vond jou blok eigenlijk maar slecht lopen ten opzichte van de top 3 van de open 50.(of het lag aan de rijder maar daar heb ik niet specifiek op gelet) ik geloof niet zo in deze carters maar dit is mijn mening, als je graag dat geld wilt neertellen voor die dure dingen moet je dat zelf weten.
groeten
gezien het feit dat roy top 3 rijder is en zijn blok minder vermogen gaf dan mijn blok -> absoluut de rijder. (ik dus).
buiten dat heeft roy meerdere successen geboekt met mijn blok en zelfs mijn hele motor, voor mij het bewijs dat het gewoon aan mezelf lag.
gasten als pascal,roy,henry,cliff,bert(be), gaan echt snoeihard in de bocht :mrgreen: ivo ook, ondanks mijn gewichtsvoordeel kon ik hem niet volgen.
reclame ? wat kan mij 't boeien.....ik hoef ze niet te verkopen. en of ze verkocht worden maakt me ook niet veel uit. als jullie er niet in geloven, koop ze dan toch mooi niet :)

buiten dat heeft er nog niemand gereageerd die ook getest heeft met dat blok. simpelweg omdat jullie die niet hadden eind vorig jaar,en het dsf team WEL. ze gaan er niet voor niks mee rijden.van jullie kant dus allemaal loze speculaties terwijl ik met feiten aan kom lopen.

wat heeft het nou voor zin om mijn blok met iemand anders blok te vergelijken? ik geef alleen aan wat het verschil was tussen verschillende carters met de cilinders etc zoals wij daar mee reden.

het seizoen gaat bijna beginnen , (nog zo'n 6 weken) en ik weet dat er diverse rijders bezig zijn met de opbouw van een nieuw blok, we zullen het gaan zien komend jaar. :wink:
mille
forum gebruiker

Bericht door mille »

kleine_duivel schreef:
johny schreef:@tim
groeten
gezien het feit dat roy top 3 rijder is en zijn blok minder vermogen gaf dan mijn blok -> absoluut de rijder. (ik dus).
buiten dat heeft roy meerdere successen geboekt met mijn blok en zelfs mijn hele motor, voor mij het bewijs dat het gewoon aan mezelf lag.
gasten als pascal,roy,henry,cliff,bert(be), gaan echt snoeihard in de bocht :mrgreen: ivo ook, ondanks mijn gewichtsvoordeel kon ik hem niet volgen.
reclame ? wat kan mij 't boeien.....ik hoef ze niet te verkopen. en of ze verkocht worden maakt me ook niet veel uit. als jullie er niet in geloven, koop ze dan toch mooi niet :)

buiten dat heeft er nog niemand gereageerd die ook getest heeft met dat blok. simpelweg omdat jullie die niet hadden eind vorig jaar,en het dsf team WEL. ze gaan er niet voor niks mee rijden.van jullie kant dus allemaal loze speculaties terwijl ik met feiten aan kom lopen.

wat heeft het nou voor zin om mijn blok met iemand anders blok te vergelijken? ik geef alleen aan wat het verschil was tussen verschillende carters met de cilinders etc zoals wij daar mee reden.

het seizoen gaat bijna beginnen , (nog zo'n 6 weken) en ik weet dat er diverse rijders bezig zijn met de opbouw van een nieuw blok, we zullen het gaan zien komend jaar. :wink:
reed ivo in het ek ook met deze karters? ik vraag dit omdat ik dan een vergelijk heb met mijn blok en die van martin.
maikel reed namelijk het ek op mijn mini.
grc rrz *37*

jan poppe minibiketeam
kleine_duivel
spammer

nee.
BERT#31
forum gebruiker

Bericht door BERT#31 »

Ik geloof dat je pas een vergelijk hebt wanneer beide blokken op dezelfde testbank achter elkaar worden getest. Anders heb je de invloeden van een rijder.
mille
forum gebruiker

Bericht door mille »

BERT#31 schreef:Ik geloof dat je pas een vergelijk hebt wanneer beide blokken op dezelfde testbank achter elkaar worden getest. Anders heb je de invloeden van een rijder.
is waar maar de kans dat dit gebeurd is erg klein.
grc rrz *37*

jan poppe minibiketeam
Plaats reactie