vandaag even een bezoek gebracht aan goed samen met astrid,ik had me grc rr niet bij vandaag omdat deze nog uit elkaar ligt.Heb toch wat rond kunnen rijden op de blata van assie ging wel lekker,alleen de blata is wat te klein voor me maargoed de baan is daar in tegen wel erg leerzaam.Kom zeker keer terug met me grc
Goes7-02-2010
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Goes7-02-2010
Hey allemaal,
vandaag even een bezoek gebracht aan goed samen met astrid,ik had me grc rr niet bij vandaag omdat deze nog uit elkaar ligt.Heb toch wat rond kunnen rijden op de blata van assie ging wel lekker,alleen de blata is wat te klein voor me maargoed de baan is daar in tegen wel erg leerzaam.Kom zeker keer terug met me grc
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Re: Goes7-02-2010
ruud schreef:Hey allemaal,
Vandaag ook ff wezen rijden.
Alles verliep wel lekker naar me gevoel...
Alleen moest wat eerder weg, want ja...het vrouwtje wil ook de nodige aandacht haha.
Misschien maar goed ook...laatste ronde begon ie een beetje te bokken...bleek later dat het waterpomp-riempje eraf was gelopen...dus zat denk ik dicht tegen een warmlopen aan.
Verder was het naar mijn mening best druk, en leuk om iedereen weer eens te zien.
Enne Joey...hoe staat het nou met die barkruk van je?
Zie jullie volgende keer weer!
Gr. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
naja vandaag met veel hoop naar goes gegaan maarja latter bleek die al helemaal niet te lopen naja moest kopeling inrijden (sven nog bedankt voor je inbusje
) naja beetje heeel de dag gekloot op het einde koppaking tussen uit geknalt waardoor ik weer een flinke val partie maakte
naja volgende keer beter en dan rijd ik rondje op je bms sven 
ßlata ß1
mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
jup dat wordt weer gezellig svenSubito schreef:joeyvg schreef: naja volgende keer beter en dan rijd ik rondje op je bms svenje was gewoon bang he, omdat je zag hoe snel die ging vandaag
![]()
Maare graag gedaan voor dat imbusje hoor![]()
Zie jullie volgende keer weer. (Roosendaal?)
en dan ben ik op mijn eigen vetrouwde grc
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Bekkie dicht...BERT#31 schreef:haha joey de rijder is zowiezo al sneller dan svennie![]()
Het wordt weer gezellig rsd op 21 Feb.
En jij blijft maar lekker waar je zit, moet je niet in Roosendaal hebben haha.
En word zeker weer gezellig...onder het genot van een peukie, lekker slap lullen
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen