Ik heb een Domino snelgas gehaalt maar nu past hij blijkbaar niet omdat de gaskabel dan te kort is? Hiervoor reed ik met een lusito snelgas en daar paste die wel..
Verder heb ik ook op me Blata replica met een domino snelgas gereden en daar paste die ook gewoon op zonder dat de gaskabel de kort was oid?
foto's
hier kun je goed zien dat die te kort is:
hier past die wel, maar zit het onderkapje er niet op..:
Gr,
Nee, het is gewoon dat de kabel te strak staat.. (kan het neit zo goed uitleggen, maar zelfs als ik de buitenkabel inkort zal die nog steeds strak staan..)
Hey ernie,
Gewoon even een nieuwe gaskabel kopen dan kun je deze op de perfecte maat maken
en dan zorgen dat hij mooi met het dekseltje mee loopt in dat bochtje
Ik wou net zeggen. Dit is totaaaaaal geen probleem. Gewoon een nieuwe gaskabel halen.
Even kijken of de buitenkabel wel past, dus zonder de binnenkabel. Dan moet je alleen een binnenkabel halen. Mocht het niet het geval zijn dan moet je een nieuwe binnen en buitenkabel halen. Kost 5 euro ofzo.
Monteren is ook niet moeilijk. Lukt dit niet dan zou ik het hele sleutelen achterwegen laten en alles LATEN doen!
Succes,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Lg tweewielers schreef:Ik wou net zeggen. Dit is totaaaaaal geen probleem. Gewoon een nieuwe gaskabel halen.
Even kijken of de buitenkabel wel past, dus zonder de binnenkabel. Dan moet je alleen een binnenkabel halen. Mocht het niet het geval zijn dan moet je een nieuwe binnen en buitenkabel halen. Kost 5 euro ofzo.
Monteren is ook niet moeilijk. Lukt dit niet dan zou ik het hele sleutelen achterwegen laten en alles LATEN doen!
Succes,
Ben nu bezig om de buitenkabbel te verkorten.. Mocht dat niet lukken bestel ik zo een nieuwe by Deroue.
sorry misschien even een domme vraag, maar ik ben nog niet zo heel bekend in het minibike wereldje enzo. maar wat is snelgas, wat houd het precies in en wat zijn de voordelen.
sorry voor de misschien stomme vraag
Gr.
phl1993 schreef:sorry misschien even een domme vraag, maar ik ben nog niet zo heel bekend in het minibike wereldje enzo. maar wat is snelgas, wat houd het precies in en wat zijn de voordelen.
sorry voor de misschien stomme vraag
Gr.
zodat je met een grote carbu niet je hele hand 720 graden hoeft te laten draaien.