alexke007's blata B1 rep klein upje p4 en hulp gevraagd
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- alexke007
- forum gebruiker
oh heb je daar een topic van dan ? wil ik wel eens zien xd sorry voor dubbele postSubito schreef:Ok oud topic i know....so keep your comment to yourself.
Nou k ff zit te kijken....volgens mij is dat dat oude frame wat ik toen ooit nog wel eens oranje heb gespoten e.d.![]()
Alleen zijn het niet de kappen die erbij zaten >.<
Over slangen (als het nog van toepassing is), ga naar een autogarage en vraag daar om slangen.
En de hitte van het water kan gewoon door een normale slang hoor, heb je geen speciale slangen voor nodig.
Je kan bij wijze van spreke nog een tuinslang gebruiken.
Gr. Sven
blata B1 replica in paddock
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Nee heb daar geen topic van, dat was gewoon onze "beun-bike" zeg maar.alexke007 schreef:oh heb je daar een topic van dan ? wil ik wel eens zien xd sorry voor dubbele postSubito schreef:Ok oud topic i know....so keep your comment to yourself.
Nou k ff zit te kijken....volgens mij is dat dat oude frame wat ik toen ooit nog wel eens oranje heb gespoten e.d.![]()
Alleen zijn het niet de kappen die erbij zaten >.<
Over slangen (als het nog van toepassing is), ga naar een autogarage en vraag daar om slangen.
En de hitte van het water kan gewoon door een normale slang hoor, heb je geen speciale slangen voor nodig.
Je kan bij wijze van spreke nog een tuinslang gebruiken.
Gr. Sven
Hadden we ergens in de garage liggen en besloten we toen op te knappen. Heeft echter nooit gereden
Toen als rollend frame verkocht.
Gr. Sven
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- alexke007
- forum gebruiker
alexke007's blata B1 rep klein upje p4 en hulp gevraagd
hey doe weer een upje heb weeral mijn waterpomp riempje en kering kapot dus dacht ik ga de heele koeling maar eens onder handen nemen
ik heb al van een vriend een goed werkende aerox radiator gekocht
en eigenlijk was die radiator plug and play
is de zelfde grote alleen wat klijne details zijn anders
moet nog de nieuwe slangen erop (en beugeltje zodat ze niet tegen me uitlaat komen ik heb ze wel al
nu zou ik graag de juiste maat van dat water pomp riempje weten want dit is al de derde wat stuk is
en wat ik eraan kan doen dat me waterpomp kering niet de hele tijd stuk gaat
mvg alex
ik heb al van een vriend een goed werkende aerox radiator gekocht
en eigenlijk was die radiator plug and play
is de zelfde grote alleen wat klijne details zijn anders
moet nog de nieuwe slangen erop (en beugeltje zodat ze niet tegen me uitlaat komen ik heb ze wel al
nu zou ik graag de juiste maat van dat water pomp riempje weten want dit is al de derde wat stuk is
en wat ik eraan kan doen dat me waterpomp kering niet de hele tijd stuk gaat
mvg alex
- alexke007
- forum gebruiker
vandaag ff gereden in prive wegje hier reed die geod
zet ik hem ff uit om te praten met vrienden die er bij waren wou die niet meer aan
hij gaat nu 5 seconden aan dan krijg ik piep geluid en dan valt hij uit
ik zou echt niet weten wat he is zou het fijn vinden mocht iemand mij kunnen helpen
mvg alex
zet ik hem ff uit om te praten met vrienden die er bij waren wou die niet meer aan
hij gaat nu 5 seconden aan dan krijg ik piep geluid en dan valt hij uit
ik zou echt niet weten wat he is zou het fijn vinden mocht iemand mij kunnen helpen
mvg alex