update 29 Maart 2010 puch zelfbouw joey foto,s P5
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- wiebe
- forum gebruiker
- Contacteer:
zo hier zijn we dan nog even weer, het geluit is vanavond even gemeten,en zat nu op 96,3 DB, en met een klein pijpje er bij in zat die op 95,3 dat moet wel goed ziten dacht ik, de boel nog even weer op poetsen,en dan de boel maar in paken en schoonmaken voor zaterdag tot dan alle maal.
ow ja we willen nog even ieder bedanken voor alle reactie, alle maal bedankt.

ow ja we willen nog even ieder bedanken voor alle reactie, alle maal bedankt.

- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
En ging het wat het rijden zaterdag ??
Je heb wel netjes de regenrace gereden!
Niet gevallen hoop ik ?
Maar ik heb het zo een beetje bekeken, maar als ik jullie was zou ik die steppies echt verder naar voren zetten! Het zal mischien wat wennen zijn! Maar het verbeterd echt je zitpositie! En je bochten snelheid kan ook een stuk omhoog omdat je er nu veel zenuwachtiger op zit!
Je heb nu waarschijnlijk onder het rijden heel veel gewicht op je polsen omdat je zo voorover zit ? En het is nu eigenlijk lekker lui rijden, aangezien je knieën al lekker dicht bij de grond zitten, dan hoef je totaal niet over te hangen in de bochten om ze aan de grond te leggen. En dat terwijl je die banden gerust lekker plat kan gooien!
En ik weet niet met wat voor banden druk jullie rijden ? Hou een beetje 1,1 tot 1,4 aan.. Dan zit je altijd wel goed want denk dat je ook zo rond de 70 kilo bent ?
Probeer het maar eens! Denk dat je heel wat verbetering zal boeken!
Succes.
Niet gevallen hoop ik ?
Maar ik heb het zo een beetje bekeken, maar als ik jullie was zou ik die steppies echt verder naar voren zetten! Het zal mischien wat wennen zijn! Maar het verbeterd echt je zitpositie! En je bochten snelheid kan ook een stuk omhoog omdat je er nu veel zenuwachtiger op zit!
Je heb nu waarschijnlijk onder het rijden heel veel gewicht op je polsen omdat je zo voorover zit ? En het is nu eigenlijk lekker lui rijden, aangezien je knieën al lekker dicht bij de grond zitten, dan hoef je totaal niet over te hangen in de bochten om ze aan de grond te leggen. En dat terwijl je die banden gerust lekker plat kan gooien!
En ik weet niet met wat voor banden druk jullie rijden ? Hou een beetje 1,1 tot 1,4 aan.. Dan zit je altijd wel goed want denk dat je ook zo rond de 70 kilo bent ?
Succes.
haha ook nog wat tips voor mij?jordy 15 schreef:En ging het wat het rijden zaterdag ??
Niet gevallen hoop ik ?
Succes.
Theo&Jack 2010 Nk Zelbouw!
www.jt-racing.webs.com
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=369123#369123
www.jt-racing.webs.com
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=369123#369123