2 radiatoren
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
2 radiatoren
hallo minibikers!
ik vroeg mij af of het mogelijk is om 2 radiatoren te plaatsen,
ik heb gemerkt dat veel mensen met die b1 replicas problemen hebben met de koeling maar waarom dan niet gewoon 2 radiatoren gebruiken
1op de stuur en een op de orginele plaats
is dat mogelijk?
ik heb mijn minibike van mijn broer gekregen ( hellemaal uit elkaar)
ik probeer hem weer hellemaal te fiksen ook heb ik een nieuwe blok gekocht maar ik heb problemen met het aansluiten van de radiator
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!!
ik vroeg mij af of het mogelijk is om 2 radiatoren te plaatsen,
ik heb gemerkt dat veel mensen met die b1 replicas problemen hebben met de koeling maar waarom dan niet gewoon 2 radiatoren gebruiken
1op de stuur en een op de orginele plaats
is dat mogelijk?
ik heb mijn minibike van mijn broer gekregen ( hellemaal uit elkaar)
ik probeer hem weer hellemaal te fiksen ook heb ik een nieuwe blok gekocht maar ik heb problemen met het aansluiten van de radiator
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!!
Kijk ff in topic's waar B1's staan voor foto'sscripty schreef:oke al een stuk wijzer bedankt voor de snelle reacties
maar als je de ruimte wel hebt is het dan mogelijk? (voor de looks)
en kan iemand me nog helpen met de aansluitingen welke slang waar naartoe moet
bedankt!
En als je ff slim naar denkt kun je het zo zien
Succes
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
en de slang van je kop moet naar de aansluiting links boven, en de aansluiting recht boven moet naar je waterpotje.
als je zo zilveren "race" radiateur heb dan moet de slang vd kop rechts boven aangesloten worden, de slang van onder het blok recht onder en het waterpotje links onderin en met een klein slangetje links bovenaan.
niels
als je zo zilveren "race" radiateur heb dan moet de slang vd kop rechts boven aangesloten worden, de slang van onder het blok recht onder en het waterpotje links onderin en met een klein slangetje links bovenaan.
niels
Keep the forum alive