Ik wist dat er al een topic zou zijn voordat ik thuis was haha
Veel plezier ermee man! Hoop dat je er veel plezier mee hebt hij heeft nu wel weer een goed baasje ( die in tegenstelling tot mij wel erop gaat rijden hehe)
Succes met het afwerken van alles, wordt vast een supermachientje
Groeten
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Mag ik vragen waarom je als reserve-bike in godsnaam voor een Stamas kiest? Het is namelijk een bike die weer heel anders rijd dan een RR.
Denk eerder dat als je een reserve bike wou, dat je dan voor een RR/Mix zou gaan.
Zijn echter wel gave bikes. Die van me broertje heeft binnenkort ook weer een update .
Succes ermee!
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Subito schreef:Mag ik vragen waarom je als reserve-bike in godsnaam voor een Stamas kiest? Het is namelijk een bike die weer heel anders rijd dan een RR.
Denk eerder dat als je een reserve bike wou, dat je dan voor een RR/Mix zou gaan.
Zijn echter wel gave bikes. Die van me broertje heeft binnenkort ook weer een update .
Succes ermee!
gaat me er meer om dat ik gewoon een extra bike bij heb altijd handig..
ach, ik ree ook nk's met 3 bikes. 1 training 1 reserve en een racebike. 3 verschillende bikes voor elke baan wat anders en ik wist altijd op welke ik het snelst was :p
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Lg tweewielers schreef:ach, ik ree ook nk's met 3 bikes. 1 training 1 reserve en een racebike. 3 verschillende bikes voor elke baan wat anders en ik wist altijd op welke ik het snelst was :p
Wow lars
owh man is koelvloeistof met me peuk in me bek hahahha
Zo ben ondertussen bezig met de stamas nieuwe pmt 41ers op de velgen en morgen komt het blokje binnen ( die lars was vergeten )
heb ondertussen de naven uit de velgen gehaald en ben deze opnieuw in de lak aan het zetten,velgen zien er nog erg lelijk uit maar die komen nog mooi aan de beurt voor een nieuw laagje verf..
Nice Ruud ik ben benieuwd.
Stamas vind ik toch een van de mooiste motoren jammer dat er geen officiële dealers zijn in de buurt anders wist ik het wel .
Veel succes ermee.
steef1 schreef:Nice Ruud ik ben benieuwd.
Stamas vind ik toch een van de mooiste motoren jammer dat er geen officiële dealers zijn in de buurt anders wist ik het wel .
Veel succes ermee.
Is dat een probleem dan?
Gewoon je onderdelen uit Italië laten komen.
Kost je hetzelfde, het duurt alleen 4 dagen langer voor je het in huis hebt.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen