Nee daar ligt het niet aan heb net de veertjes getest en de slip is er uit met de rode veertjes. Heb net ook even het achtertandwiel van 55 naar 52 veranderd maar hij trekt nog steeds te hard dus heb ik een 50 besteld gaan wij het daar nog eens mee proberen.Danny schreef:maar welke junior rijd met 14 pk?
ligt het slippen niet aan een te grote koppelingskom?
Mijn nieuwe fabrieksbike grote update 21-11-2010
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Ik denk het niet het is moederdag kan ik niet maken om te gaan wij gaan denk zaterdagavond naar hasselt.Kefien#17 schreef:Gouden veren is ook zwaar gewicht. Dat zit onder de roden als het waren.
volgende week weer Roosendaal?
Zal ik je volgende keer niet onder uit rijden lol
Gr
En ik heb er geen nare gevoelens aan over gehouden aan onze ontmoeting

---------------------
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
Ja echt een mooi dingDe Hakker schreef:Ik denk het niet het is moederdag kan ik niet maken om te gaan wij gaan denk zaterdagavond naar hasselt.Kefien#17 schreef:Gouden veren is ook zwaar gewicht. Dat zit onder de roden als het waren.
volgende week weer Roosendaal?
Zal ik je volgende keer niet onder uit rijden lol
Gr![]()
En ik heb er geen nare gevoelens aan over gehouden aan onze ontmoeting![]()
super mooie nette motor ga je zien hea
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Aangezien dat ik behoorlijk gek ben van italie heb ik mijn bike uitgevoerd met de itialiaanse kleuren azuurblauw samen met de tri coloro, laat maar eens weten wat jullie ervan vinden

---------------------
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
prikracing
- forum gebruiker
Hey de hakker het was niet meteen mijn bedoeling om je te categoriseren!! hahah door de kleur van je koppelingsveertjes
maar ik neem aan dat het gelukt is..?? Ik zag aan je foto's dat je een kleine kleur verandering hebt laten plaats vinden!! ziet er netjes uit!! (misschien wel zo vet om de drie kleuren van de italiaanse vlag geheel uit te voeren over je bike!!
) Neem aan dat de bike je goed bevalt!!
Groetjes Lorenzo82
p.s. je oude pak zit als gegoten!!
Groetjes Lorenzo82
Ja dat kan maar het tankje is niet geheel damp dicht dan komen de folie losLorenzo82 schreef:Hey de hakker het was niet meteen mijn bedoeling om je te categoriseren!! hahah door de kleur van je koppelingsveertjesmaar ik neem aan dat het gelukt is..?? Ik zag aan je foto's dat je een kleine kleur verandering hebt laten plaats vinden!! ziet er netjes uit!! (misschien wel zo vet om de drie kleuren van de italiaanse vlag geheel uit te voeren over je bike!!
) Neem aan dat de bike je goed bevalt!!
Groetjes Lorenzo82

---------------------
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
Gisteren wezen knallen in Hasselt bij Action kart in de 2de sessie wou er iemand op de snelste bocht van de baan binnendoor maar wij raakten elkaar, ik hard op mijn plaat bike schoof een stuk door en mijn voetsteun afgebroken, dat spul kan niks hebben dus ik vanmorgen de schuur ingedoken en maar eens een echt voetsteun gemaakt die niet meer kan afbreken, ik vind ze bijzonder goed gelukt.

---------------------
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica