die had ik al gelezen maar er wordt nie beschreven hoe je een carb uit elkaar haalt alleen maar dt je meot opletten dat je hem wee zo in elkaar zet als da je hem uit elkaar hebt gehaald hoor??
dat zeg ik net die dingen op die foto , dat ene pinnetje (2e foto) en ik weetnie hoe ik dat ene staafje zo krijg dta hij goed blijft zitten? hij gaat er nu steeds uit , zoals je op de fotos kan zien, kijk maar gwn ff op de fotos. En dat ene pinnetje (die ene metalen met die witte achtergrond) zorgt ervoor datde flotter naar boven en naar beneden kan maar iik weetniet precies hoe die er in meot want hij valt er steeds uit :S !CENSUUR! minibikes.
geduld is een sgoon deugd
hoe je zo'n carb ineen steekt,kan ik je niet uitleggen,maar alles wijst zen eigen uit hoor? en anders moet je wat op internet zoeken,er zijn er zovelen voor jou,die het niet konden,dus google ff
bram_015 schreef:geduld is een sgoon deugd
hoe je zo'n carb ineen steekt,kan ik je niet uitleggen,maar alles wijst zen eigen uit hoor? en anders moet je wat op internet zoeken,er zijn er zovelen voor jou,die het niet konden,dus google ff
klopt had ik al gedaan maar jij hebt toch ook minibike? dan weetje toch wel hoe je die vlotter erop moet doen en hoe je dat uitschuifende pinnetje erin moet doen? dat is alles. verder is me carb nog intakt.