ik heb een vraagje...
Wat zal ik nou kopen, een mini crossertje of een mini racertje?
En wat is het beste om een beetje sneller te laten lopen
Dus ik zou graag wat horen.
Mvg
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ja maar dat is helaas toch echt wat aan de dure kant. Wat zou jij aanraden als je honderd euro hebt om een bike te kopen en honderd euro voor onderdelen. Daar zit ik nou juist mee. Want een crosser lijkt mij ook wel erg leuk en het rijd nou net even wat comfortabeler. Alvast bedankt.minipower schreef:blata b1 replica
Maar daarmee mag je de kartbaan niet op...Fayazaa schreef:ja maar dat is helaas toch echt wat aan de dure kant. Wat zou jij aanraden als je honderd euro hebt om een bike te kopen en honderd euro voor onderdelen. Daar zit ik nou juist mee. Want een crosser lijkt mij ook wel erg leuk en het rijd nou net even wat comfortabeler. Alvast bedankt.minipower schreef:blata b1 replica

is dus 200 euro samenpasini-ernie schreef:Maar daarmee mag je de kartbaan niet op...Fayazaa schreef:ja maar dat is helaas toch echt wat aan de dure kant. Wat zou jij aanraden als je honderd euro hebt om een bike te kopen en honderd euro voor onderdelen. Daar zit ik nou juist mee. Want een crosser lijkt mij ook wel erg leuk en het rijd nou net even wat comfortabeler. Alvast bedankt.minipower schreef:blata b1 replica
Ben het met Niels (minipower) eens.
Gr,

Zijn die trouwens watergekoeld of niet?tyson schreef:is dus 200 euro samenpasini-ernie schreef:Maar daarmee mag je de kartbaan niet op...Fayazaa schreef: ja maar dat is helaas toch echt wat aan de dure kant. Wat zou jij aanraden als je honderd euro hebt om een bike te kopen en honderd euro voor onderdelen. Daar zit ik nou juist mee. Want een crosser lijkt mij ook wel erg leuk en het rijd nou net even wat comfortabeler. Alvast bedankt.
Ben het met Niels (minipower) eens.
Gr,
krijg je toch wel een b1 rep voor hoor![]()
en dan heb je veeeel meer dan die chineesjes