binnenkort krijg ik mijn nieuwe bike
Jelmer.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
En hoe lang moet ik hem dan ongeveer stationair laten lopen? En hoe lang moet ik dat dan volhouden? Neem aan dat je dan trouwens ook niet vol gas kan rijden?BERT#31 schreef:Bij het indrijden is het de bedoeling alles niet te zwaar te laten belasten!
Dus zoals je al aangaf even wat extra smeren en je motortje niet te hoog in toeren laten lopen in het begin! Laat de minibike zowiezo even staionair lopen voor een tijdje!
Als je volgas rijd maak je veel toeren ja, dus in het begin niet doen.Fayazaa schreef:En hoe lang moet ik hem dan ongeveer stationair laten lopen? En hoe lang moet ik dat dan volhouden? Neem aan dat je dan trouwens ook niet vol gas kan rijden?BERT#31 schreef:Bij het indrijden is het de bedoeling alles niet te zwaar te laten belasten!
Dus zoals je al aangaf even wat extra smeren en je motortje niet te hoog in toeren laten lopen in het begin! Laat de minibike zowiezo even staionair lopen voor een tijdje!
iig bedankt!
Ok! Ik zal erop letten, ik rij denk ik gewoon 2 tankjes 1:25 leeg, daarna meng ik gewoon 1:35.blata-zohrab schreef:Als je volgas rijd maak je veel toeren ja, dus in het begin niet doen.Fayazaa schreef:En hoe lang moet ik hem dan ongeveer stationair laten lopen? En hoe lang moet ik dat dan volhouden? Neem aan dat je dan trouwens ook niet vol gas kan rijden?BERT#31 schreef:Bij het indrijden is het de bedoeling alles niet te zwaar te laten belasten!
iig bedankt!