haha zoals jij tege mij zei, niet iedereen heeft het geld ervoorDanny schreef:ik ook, koop een fabrieksbikeminipower schreef:voor de gene die last heeft met zijn tandwielen er af te krijgen heb ik een tip![]()
Mijn nieuwe circuitmotor(tje) Upd: KLAAR!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
[url=http://img706.imageshack.us/i/blatalogo.jpg/][img]http://imageshack.us/thumbnmail.png[/img][/url]
Zit wat in... maar dat eerste zou niet uit moeten maken.. althans sturen doe je met je gewicht en met de juiste kijktechniek in mijn beleving..minipower schreef:weet wel even als je met kuip gaat rijden dat je dan zo goed als niet meer kan sturen en nog slechtere koeling heb![]()
kuip gebruiken de meeste mensen alleen voor de sier daarom
Althans op de echte motor wel
Dat hij niet oververhit raakt moet ik idd even in de gaten houden. Met de testrit 3 uurtjes met korte tussenstops had ik igg geen last van de kuipen en ook niet van de hitte.
Ga iig van de originele kuipenset een naked setje maken
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
als een rep gaat koken zou ik dr wel snel van af zijnphoentje schreef:Zit wat in... maar dat eerste zou niet uit moeten maken.. althans sturen doe je met je gewicht en met de juiste kijktechniek in mijn beleving..minipower schreef:weet wel even als je met kuip gaat rijden dat je dan zo goed als niet meer kan sturen en nog slechtere koeling heb![]()
Dat hij niet oververhit raakt moet ik idd even in de gaten houden. Met de testrit 3 uurtjes met korte tussenstops had ik igg geen last van de kuipen en ook niet van de hitte.
Ga iig van de originele kuipenset een naked setje maken
Keep the forum alive 
Hahahahahahahaminipower schreef:als een rep gaat koken zou ik dr wel snel van af zijnphoentje schreef:Zit wat in... maar dat eerste zou niet uit moeten maken.. althans sturen doe je met je gewicht en met de juiste kijktechniek in mijn beleving..minipower schreef:weet wel even als je met kuip gaat rijden dat je dan zo goed als niet meer kan sturen en nog slechtere koeling heb![]()
Ga iig van de originele kuipenset een naked setje makenanders spuit het met die half lekke doppen zo over je heen
Je bedoelt... zo ver mogelijk naast hangen en je bike zo recht mogelijk houden...pasini-ernie schreef:Ziet er net uit!!
@Niels: Ik kan ook niet volledig sturen met kuip.Gewoon zo ver mogelijk sturen en je bike zo plat mogelijk gooien.
Gr,
Dat is het hele nut van ernaast hangen... hellingshoek verkleinen
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer: