Zo nee, ben benieuwd welke banen ze dan gaan rijden?
Heb het niet kunnen vinden in de tekst
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
In deze nieuwe raceklasse voor deelnemers vankleine_duivel schreef:damn voor het eerst dat ik niet blij ben dat ik over een paar weken 18 ben14 tot 17 jaar
volgens mij word dat echt een mooie cup,
motoren die sterk lijken op 125cc 2takt-racers maar dan met een makkelijker 4takt blok eronder !
ik was niet van plan te gaan rijden in die cup dreetje. ben ik te groot voorandries schreef:altijd wil je gezien worden als grote kerel, nu het om geld gaat ben je ineens weer een klein mannekestephan schreef:ik vind het een hoop geld. ben benieuwd hoe ze het doen met persoonlijke sponsors van 5500 euro zonder sponsors is niet voorelkaar te krijgen als jong ventje.
Ducktape doet wonderenstephan schreef:ik was niet van plan te gaan rijden in die cup dreetje. ben ik te groot voorandries schreef:altijd wil je gezien worden als grote kerel, nu het om geld gaat ben je ineens weer een klein mannekestephan schreef:ik vind het een hoop geld. ben benieuwd hoe ze het doen met persoonlijke sponsors van 5500 euro zonder sponsors is niet voorelkaar te krijgen als jong ventje.![]()
die ouwe cbr al klaar voor oschesleben?
gr
laatste 5euro sponsor ik welmark#41 schreef:5945, 5946, 5947, € 5948,64 verder kom ik niet.