niels heeft gelijk !
die blokjes kun je echt snel maken .
eerst reed hij voor geen meter .
maar niels met z'n magic hands heeft hem onder handen gelopen en wat een beest is het geworden !
zonder veel dure aanpassingen eigenlijk.
veel succes
!
ik rij langs op een gele mini , zo laag voel me een lamborgini .
die dingetjes helpen o.a. wat maar wat het meeste helpt is het type cilinder, ik heb destijds bij remon bert zn halve bak uitgezocht naar de best bijpassende cilinder/zuiger daarna heb ik de cilinder helemaal netjes zitten opmeten en uitgerekend hoeveel de uitlaat poort groter moest zijn wou hij zo goed als maximale prestaties gaan leveren wat mij die cilinder van remon uit kwam op in het midden vd poorten zoon 0,9mm omhoog wat als resultaat een heel beetje meer koppel gaf
weet niet of ruben het ook zo gaat doen maar met 4t is hij igg. heeel goed bezig
ik denk wel dat hij dat zo gaat doen want hij had destijdt de snelste tai chi
dus gaat wel goedkomen.
denk dat ik um straks even opbel dat ik hem daarheen breg
o oke maar in iedergeval (een van de snelste)
maar ik laat ut bij hem doen
en heb fotos van me helm gemaakt voor de lol
als ik me kettingspanners heb plaats ik nog een paar fotos
groetjes harm.c
minipower schreef:snelste tai chi had hij niet snelste tai chi die ik ken is van iemand hier op het forum geweest die alles bij hank ( abt ) had late fixe
Dat was toch geen tai chi maar een vloeistofgekoelde?
En sinds wanneer is aluminium sterker dan staal en zwaarder??
sinds die frames veel dikker zijn... heb zelf naast mijn rep die voor jullie wel bekend is altijd 2 kawasaki kleurige reps gehad met zoon frame.. opzich wel lekker sterk voor chineesjes maar ook gewoon niet de tillen
ze zijn trouwens ooit afgeleid van de chinese banshee frame's