Niels zei me dat deze krukas sterker is als de std gemonteerde rep krukassen die bijv onder tai chi gemonteerd staan,en ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken,.
volgens mij heeft die onderste een kortere slag als de bovenste
maar wat is dat geel zwart ana de zijkant ?
in de hemel is geen bier daarom drinken wij het hier!!!
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=23685
[img]http://i290.photobucket.com/albums/ll264/bammieNL/wormsigbram1.jpg[/img]
Waarom zou je een sterkere willen?
Die dingen breken toch niet af.
En het is maar de vraag of ze zoveel sterker zijn kan je namelijk op het oog niet zien.
Dat is naar mijn idee gewoon reflectie van iets wat in de hoek van de camera staat en dus als reflectie op de krukas komt te zien.
Snapje? gewoon weerspiegeling .
@Bert,
Als ze nou in de omloop zijn als te koop als sterkere krukassen. En ook nog een degelijk merk eraan hebben hangen?
Als je hem dan toch al hebt, waarom zou je hem dan niet monteren?
Gr, Richard
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
..
Lijk me stug dat je een krukas door midden breekt ,
de drijftstang kan maar krukas moet je toch echt iets verkeerds doen
is da op mij?
ik heb toch geen krukas door midden gebroken?
maar ik vroeg me gewoon af of het de moeite waard is,om zo'n krukas erin te steken.
omdat het blijkbaar minder slijtage heeft aan het blokje,wat wel altijd positief is
ik wet nie of de mijna aan vervanging toe is. daargaat Niels wel naar kijken. maar ik dacht,als de zijne nu echt zo veel beter is,dan wil ik die wel vervangen,ookal is mijn krukas nog goed. maar als het verschil minimaal is,.. wacht ik beter.
bram_015 schreef:ik wet nie of de mijna aan vervanging toe is. daargaat Niels wel naar kijken. maar ik dacht,als de zijne nu echt zo veel beter is,dan wil ik die wel vervangen,ookal is mijn krukas nog goed. maar als het verschil minimaal is,.. wacht ik beter.
vraag eens aan niels wat hij bedoelt met sterker ?
ik zou even wat extra uitleg geven, dit is een krukas die langer mee gaat en gewoon net wat sterker is dan de std + hij is veel beter uitgebalanseerd, verder is de slag 0,6mm langer dan de standaart langeslag rep krukas dus dat scheeld niet zo verschrikkelijk veel
std krukasjes heb ik opzich niet echt problemen mee gehad alleen slijten ze wat sneller
niels
update: was vergeten te zeggen dat het schoefdraad ook sterker is
minipower schreef:ik zou even wat extra uitleg geven, dit is een krukas die langer mee gaat en gewoon net wat sterker is dan de std + hij is veel beter uitgebalanseerd, verder is de slag 0,6mm langer dan de standaart langeslag rep krukas dus dat scheeld niet zo verschrikkelijk veel
std krukasjes heb ik opzich niet echt problemen mee gehad alleen slijten ze wat sneller
niels
update: was vergeten te zeggen dat het schoefdraad ook sterker is
is het dan niet de moeite waart om zowiezo zo'n krukas derin te steken,en de originele mee te geven?