ik heb eigenlijk nog (bijna) geel lelijke minibikes gezien?Richard schreef:Leuk ding
Word wel 'n mooie als ik het zo zie
Gr Richard
sendai tai chi UPDATE 24-03-2010 extra foto's+klein filmpje
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
dat ding heeft serieus veel koppel, ik d8 ff rustig te rijden allen hij trok hem idd zo op zn achterwiel wat ik niet verwacht had.
cilinder is idd een nicacil versie, uitlaat poorten heb ik 2mm verhoogt omhoog, en zuiger is ook aangepast.
dus iedereen die en tai chi snel wil hebben, 2mm de uitlaatpoorten omhoog halen met de dremel en de squitch goed zetten dmv. blata pakkingen.
niels
cilinder is idd een nicacil versie, uitlaat poorten heb ik 2mm verhoogt omhoog, en zuiger is ook aangepast.
dus iedereen die en tai chi snel wil hebben, 2mm de uitlaatpoorten omhoog halen met de dremel en de squitch goed zetten dmv. blata pakkingen.
niels
Laatst gewijzigd door minipower op zo 14 mar 2010, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Keep the forum alive 
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
?minipower schreef:dat ding heeft serieus veel koppel, ik d8 ff rustig te rijden allen hij trok hem idd zo op zn achterwiel wat ik niet verwacht had.
cilinder is idd een nicacil versie, uitlaat poorten heb ik 2mm vergtoor omhoog, en zuiger is ook aangepast.
niels
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
watergekoelde blokken geld ongeveer het zelfde voor, uitlaat poorten omhoog ( +/- 2mm ligt aan de hoogte wat hij al is ) spoel poorten aan alle kanten netjes maken en evt gelijk maken, squitch goed afstellen, uitlaat rubeer/pakking vervangen als deze neit goed is zodat hij goed afdicht en evt tusse nde flens van locktite flens afdichting smeren
en als het mogelijk is met een cnc vreesje de hoek vd membraam aanpassen
dat is o.a. bij jou dus gebeurt aan tuning he poeria
niels
dat is o.a. bij jou dus gebeurt aan tuning he poeria
niels
Laatst gewijzigd door minipower op zo 14 mar 2010, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Keep the forum alive 
- bram_015
- forum gebruiker
hoor hem eens,onze meesterminipower schreef:watergekoelde blokken geld ongeveer het zelfde voor, uitlaat poorten omhoog ( +/- 2mm ligt aan de hoogte wat hij al is ) spoel poorten aan alle kanten netjes maken en evt gelijk maken, squitch goed afstellen, uitlaat rubeer/pakking vervangen als deze neit goed is zodat hij goed afdicht en evt tusse nde flens van locktite flens afdichting smerenen als het mogelijk is met een cnc vreesje de hoek vd membraam aanpassen
![]()
niels
Hardstyle is Lifestyle!
Re: sendai tai chi UPDATE 24-03-2010 extra foto's+klein fil
door het warme weer en school ben ik laatste tijd niet veel bezig geweest met de minibike ,
maar het is vakantie en het begint toch weer te kriebelen!
lijstje wat ik nog ga doen :
kappen spuiten - wit met rood !
klaar maken voor de kartbaan ,
dus even alles checken enzovoort !
en dan zien jullie me binnenkort op de kartbaan haha !
ik zal binnenkort nog foto's posten hoe die er nu bij staat !
maar het is vakantie en het begint toch weer te kriebelen!
lijstje wat ik nog ga doen :
kappen spuiten - wit met rood !
klaar maken voor de kartbaan ,
dus even alles checken enzovoort !
en dan zien jullie me binnenkort op de kartbaan haha !
ik zal binnenkort nog foto's posten hoe die er nu bij staat !
ik rij langs op een gele mini , zo laag voel me een lamborgini .