Minibike Kopen

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Tino6
nieuwe gebruiker

Minibike Kopen

Bericht door Tino6 »

Hallo, ik ben vanplan om een mooie minibike te kopen voor op de kartbaan en voor op de weg =D>
ik heb er al een paar zien mooie zien staan en wil niet boven de 500 euro uitkomen!

http://link.marktplaats.nl/352388648 deze alleen weet niet hoe snel hij gaat?
http://www.tweedehands.nl/brommers-scoo ... e&start=63 en deze alleen die uitlaat is gevaarlijk en is volgens mijn niet toegestaan?
de minibike moet natuurlijk snel gaan hij moet rond de 100 gaan.
als jullie nog een mooie minibike hebben staan en willlen verkopen zeg het even ;)
en natuurlijk vraag ik om advies!
Alvast bedankt!
Groetjes Tino
Lorenzo82
forum gebruiker

Re: Minibike Kopen

Bericht door Lorenzo82 »

ten eerste lijkt het me sowieso niet verstanddig om op de weg ermee te gaan rijden!! tenzij je het risico wilt lopen dat je bike inbeslag wordt genomen en daarnaast een bekeuring wilt bekostigen van 450 euro...?? Ja en kijk als je een goede bike wit hebben (fabrieksbike bedoel ik dan) dan is 500 euro wel erg weinig! Meestal ben je minimaal rond de 1000 euro kwijt voor de aanschaf van een goede fabrieksbike! Ik zou als ik jouw was even doorsparen (als je toch echt van plan ben om te gaan rijden) en dan een goede fabrieksbike aanschaffen!! En dan maar eens kijken nemen in de link "te koop" op dit foum! Er worden namelijk diverse fabrieksbikes aangeboden!! Het blijft lastig om van foto's een bike te kopen die aangeboden staan op marktplaats ivm het verleden van de bike (tenzij je het verleden weet van de bike omdat je de verkoper kent etc.). En de bikes die op dit forum worden aangeboden zijn meestal met veel liefde onderhouden!! Ja en als je echt maximaal 500 euro wilt uitgeven dan zul je een gok moeten wagen dat je een goede bike aanschaf!!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt....??
BERT#31
forum gebruiker

Re: Minibike Kopen

Bericht door BERT#31 »

Tino6 je richt je op verkeerde punten.
Kijk eerst maar eens naar een minibike waarop je het kan leren voordat je er 1 wil die 100 kan gaan.
Ten tweede praat eigenlijk niemand over top snelheid maar over top toeren.
Bel voor de lol eens een blata dealer op en vraag naar een blata jr of r.
Die types zijn met jouw budget haalbaar.
Ten derde heb je ook nog de onkosten van een pak,helm en handschoenen(is ook al snel 300 euro als je goedkoop wilt zijn).
Plaats reactie