De koppeling op de foto is niet van hem... En volgens mij snap je het effect van gewichtjes niet?minipower schreef:gewichtjes is ook handig om in je schoentjes te doen aanzien het volgensmij hank voering is
Gr,
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
De koppeling op de foto is niet van hem... En volgens mij snap je het effect van gewichtjes niet?minipower schreef:gewichtjes is ook handig om in je schoentjes te doen aanzien het volgensmij hank voering is

Niels,waar baseer jij jouw informatie op?minipower schreef:gewichtjes is ook handig om in je schoentjes te doen aanzien het volgensmij hank voering is

ligt aan de powerband van je bike.minipower schreef:maar geef toe, hank voering slipt meer als bijv. bzm carbon voering en heeft gewoon net iets meer gewicht nodig om minder te slippen

Ben je nu ook al mod bij 'fabrieks' gedeelte geworden dan?minipower schreef:jongens we stoppen de discussie anders gooi ik dr een slotje opdit lijd nergens toe..
^ruben4takt schreef:ligt aan de powerband van je bike.minipower schreef:maar geef toe, hank voering slipt meer als bijv. bzm carbon voering en heeft gewoon net iets meer gewicht nodig om minder te slippen
aan het gewicht van de rijder.
en nog veel meer factoren.

nee maar een slotje is zo geregeldMinibike-Tuner schreef:Ben je nu ook al mod bij 'fabrieks' gedeelte geworden dan?minipower schreef:jongens we stoppen de discussie anders gooi ik dr een slotje opdit lijd nergens toe..