uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- dirty
- forum gebruiker
uitlaat
hallo allemaal,
ik heb een pocket cross 49CC, en ik heb nu een uitlaat met dubbele demper, maar ik zou graag een stillere en betere hebben, de technigas GP1 uitlaat lijkt me wel een goede maar past dat wel op een crosser
ik kan niets van lassen, en ken ook niemand die dat kan, dus dat is geen optie
dit zijn enkele foto's van men crosser: http://dark-ruben.jalbum.net/pocketcross/
als hij op geen ene manier past kent dan iemand een betere en stillere uitlaat onder 65 euro
ik heb een pocket cross 49CC, en ik heb nu een uitlaat met dubbele demper, maar ik zou graag een stillere en betere hebben, de technigas GP1 uitlaat lijkt me wel een goede maar past dat wel op een crosser
ik kan niets van lassen, en ken ook niemand die dat kan, dus dat is geen optie
dit zijn enkele foto's van men crosser: http://dark-ruben.jalbum.net/pocketcross/
als hij op geen ene manier past kent dan iemand een betere en stillere uitlaat onder 65 euro

- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Re: uitlaat
past niet op een crosser
enige mannier is een andere demper dr op lassen
niels
niels
Keep the forum alive 
hallo,
als je het stuk waar het splitsen van de buis begint eraf slijpt kun je er een demper naar keuzen opzetten
groetjes harm.c
als je het stuk waar het splitsen van de buis begint eraf slijpt kun je er een demper naar keuzen opzetten
groetjes harm.c
DM 40CC 5 POORTER BIZETA !!!!!!!!!!!!!!
- dirty
- forum gebruiker
weet ik, maar je moet die demper er dan weer oplassen, en dat kan ik nietxxx schreef:hallo,
als je het stuk waar het splitsen van de buis begint eraf slijpt kun je er een demper naar keuzen opzetten![]()
groetjes harm.c

ik kan me ff niet voor de geets halen hie die 2 dempers vast zaten, met een lasnaad of met 2 bouten ?
al zou het met bouten zijn dan had je er een scooter demper op kunnen zetten , bijvoorbeeld van yasuni
al zou het met bouten zijn dan had je er een scooter demper op kunnen zetten , bijvoorbeeld van yasuni
- dirty
- forum gebruiker
dus dan moet ik hem loszagen, en men nieuwe demper met veertjes vastmaken, ofni ????xxx schreef:hallo,
gewoon met veertjes![]()
groetjes harm.c

ja maar dan moet je wel oogjes op je demper en uitlaat lassen + een gedeelte waar je demper overheen kan glijden..
allemaal laswerk
allemaal laswerk
- dirty
- forum gebruiker
idd, die oogjes is geen probleem, maar dat lassen weer heTT schreef:ja maar dan moet je wel oogjes op je demper en uitlaat lassen + een gedeelte waar je demper overheen kan glijden..
allemaal laswerk

- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
ja kan er ook gewoon een hittebestendige slang om schuiven zoals vele merken zoals o.a. blata het bij de b1 ook doet... en dan hoef je alleen nog maar de demper met een klem vast te zetten en klaar ben je 
Keep the forum alive 
- dirty
- forum gebruiker
lol, echtminipower schreef:ja kan er ook gewoon een hittebestendige slang om schuiven zoals vele merken zoals o.a. blata het bij de b1 ook doet... en dan hoef je alleen nog maar de demper met een klem vast te zetten en klaar ben je
nog nooit van gehoord, waar kan je zoon slang kopen, een motowinkel of een doe-het-zelf winkel ???

- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik had 't bij een watersport winkel gehaald in de haven van Scheveningen.dirty schreef:lol, echtminipower schreef:ja kan er ook gewoon een hittebestendige slang om schuiven zoals vele merken zoals o.a. blata het bij de b1 ook doet... en dan hoef je alleen nog maar de demper met een klem vast te zetten en klaar ben je
nog nooit van gehoord, waar kan je zoon slang kopen, een motowinkel of een doe-het-zelf winkel ???
Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.

Ducati Corse.