nou weet vrijwel zeker dat dit geen abt pijp is die bocht is namelijk machinaal gemaakt en dat doen ze niet bij abt.. het is nog eeder een zocchi uitlaat met een aangepaste bocht van bzm ofzo zou het even bij hank gaan navragen met bijgevoegde foto als ik jou was...
9pk haal je denk ik niet met je taichi, zocchi uitlaat heeft nog het meeste gescheeld alleen zorgt er wel weer voor dat hij minder toeren maakt, blata krukas scheeld alleen qua slijtage omdat die dezelfde slag heeft als een rep. krukas en qua tuning scheeld het niet super veel zoals je ziet bij topic van hank, maar bijelkaar heb je wel een hele leuke taichi, het enige wat ik zo snel weet te bedenken wat nog echt veel zou schelen is een blata r/jr cilinder ( als je dat wil ken ik wel iemand die nog blata luchtgekoelde cillindertjes heeft dus ka nje een pb sturen ).
en uhm mijne zat op 12pk en heeft een periode gehad waar hij volgens de bank 14pk had
minipower schreef:9pk haal je denk ik niet met je taichi, zocchi uitlaat heeft nog het meeste gescheeld alleen zorgt er wel weer voor dat hij minder toeren maakt, blata krukas scheeld alleen qua slijtage omdat die dezelfde slag heeft als een rep. krukas en qua tuning scheeld het niet super veel zoals je ziet bij topic van hank, maar bijelkaar heb je wel een hele leuke taichi, het enige wat ik zo snel weet te bedenken wat nog echt veel zou schelen is een blata r/jr cilinder ( als je dat wil ken ik wel iemand die nog blata luchtgekoelde cillindertjes heeft dus ka nje een pb sturen ).
en uhm mijne zat op 12pk en heeft een periode gehad waar hij volgens de bank 14pk had
niels
Heb jij ooit eens van een volle (kit) krukas gehoord!!!!!!?
En heb jij enig idee wat ik aan de carters/cilinder en kop heb gedaan?
Niet dus.
Dus jij kan hier niet over oordelen.
En AUB niet van die PBtjes sturen, als je iets te zeggen hebt doe dat dan hier.
DM 2fast4you
NK 2010, Open 4takt 1ste.
NK 2011, Senioren+ 1ste.
ja ruben jij doet maar wat en je weet niet waar je mee bezig bent maar mijn bike heb je goed gemaakt vriendje,en uh harm mooie bike het blokje is ook perfect