ben al weer een tijdje met deze biek bezig momenteel bijna verplaats kan worden naar de sectie fabrieks,
dr is weer heel wat veranderd laatste tijd, blok heb ik de cilinder lichtelijk van getuned omdat de poorten vreemd genoeg niet netjes waren

onlangs is de achter rem al vervangen door een originele blata, zojuist heb ik ook vk2 velgen besteld en vervank ik ook de voorvork met een voorvork die ik nog heb liggen waar een rem met grote schijf op past, hier zou dan binnenkort ook een blata rem op komen zodat ik teminste een beetje kan remmen wat afgelopen zondag op nijverdal samen met een hele slag in de velg toch een groot probleem was...
ook is de 14mm dellorto vervangen door een 19mm black met mallossi lucht filter en blata membraam + spruitstukken
tja wat is dan niet fabrieks kan je dan wel vragen nou het volgende: voorvork, trekstarter, vliegwiel, subframe en de carters.
opzich zijn dit niet echt prestatie verminderende onderdelen aangezien alle chinese onderdelen wel verbeterd zijn zoals dat het subframe opnieuw gelast is.
ik zal vd week wel even foto's enzo maken, hier heb ik in iedergeval een kort filmpje van hem:
http://yfrog.com/jcimg0153z
dit was uhm weer
niels